dc.contributor.author | Бурєнніков, Ю. А. | uk |
dc.contributor.author | Хом`юк, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Козлов, Л. Г. | uk |
dc.contributor.author | Бурєннікова, Н. В. | uk |
dc.contributor.author | Хом`юк, В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-08-31T10:17:57Z | |
dc.date.available | 2023-08-31T10:17:57Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бурєнніков Ю., Хом`юк І., Козлов Л., Бурєннікова Н., Хом`юк В. Інтегративний підхід до викладання спеціальних і фундаментальних дисциплін: сутність та напрями реалізації професійної адаптації студентів першого курсу машинобудівних спеціальностей. Нова педагогічна думка. 2023. № 2(114). С. 97-111. | uk |
dc.identifier.issn | 2520-6427 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37796 | |
dc.description.abstract | У статті запропоновано інтегративний підхід до викладання дисциплін «Вступ до фаху», «Вища математика», «Нарисна геометрія та інженерна графіка» на прикладі вивчення базової фахової теми «Технологічний процес» з метою прискорення професійної адаптації, осмислення й пізнання студентами-бакалаврами першого курсу машинобудівних спеціальностей основного змісту спеціальності «Прикладна механіка».
Наголошено, що прискорення професійної адаптації, розуміння основного змісту спеціальності відбувається шляхом створення нового алгоритму викладання дисципліни «Вступ до фаху». В основу новації покладено докладний розгляд теми «Технологічний процес» безпосередньо на початку першого курсу із побудовою на цій основі всього змісту викладення навчального матеріалу, що забезпечується зміною алгоритмів викладання дисциплін «Нарисна геометрія та інженерна графіка» і «Вища математика». Продемонстровано, що для отримання максимального ефекту в засвоєнні студентами базової теми необхідно сфокусувати теоретичні і лабораторно-практичні навчальні матеріали дисциплін на технологічному процесі з повною демонстрацією виготовлення продукту з використанням комп`ютерних технологій. | uk_ |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти | uk |
dc.relation.ispartof | Нова педагогічна думка. № 2 : 97-111. | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки | uk |
dc.subject | інтегративний підхід | uk |
dc.subject | машинобудівні спеціальності | uk |
dc.subject | професійна адаптація | uk |
dc.subject | міжпредметні зв`язки | uk |
dc.subject | бакалаврат | uk |
dc.title | Інтегративний підхід до викладання спеціальних і фундаментальних дисциплін: сутність та напрями реалізації професійної адаптації студентів першого курсу машинобудівних спеціальностей | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 378.147:621 | |
dc.identifier.doi | 0.37026/2520-6427-2023-114-2-97-111 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-2529-1372 | uk |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0001-7341-6988 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-2516-2968 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0001-9652-1270 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0003-1704-570X | |