Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБурєнніков, Ю. А.uk
dc.contributor.authorХом`юк, І. В.uk
dc.contributor.authorКозлов, Л. Г.uk
dc.contributor.authorБурєннікова, Н. В.uk
dc.contributor.authorХом`юк, В. В.uk
dc.date.accessioned2023-08-31T10:17:57Z
dc.date.available2023-08-31T10:17:57Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationБурєнніков Ю., Хом`юк І., Козлов Л., Бурєннікова Н., Хом`юк В. Інтегративний підхід до викладання спеціальних і фундаментальних дисциплін: сутність та напрями реалізації професійної адаптації студентів першого курсу машинобудівних спеціальностей. Нова педагогічна думка. 2023. № 2(114). С. 97-111.uk
dc.identifier.issn2520-6427
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37796
dc.description.abstractУ статті запропоновано інтегративний підхід до викладання дисциплін «Вступ до фаху», «Вища математика», «Нарисна геометрія та інженерна графіка» на прикладі вивчення базової фахової теми «Технологічний процес» з метою прискорення професійної адаптації, осмислення й пізнання студентами-бакалаврами першого курсу машинобудівних спеціальностей основного змісту спеціальності «Прикладна механіка». Наголошено, що прискорення професійної адаптації, розуміння основного змісту спеціальності відбувається шляхом створення нового алгоритму викладання дисципліни «Вступ до фаху». В основу новації покладено докладний розгляд теми «Технологічний процес» безпосередньо на початку першого курсу із побудовою на цій основі всього змісту викладення навчального матеріалу, що забезпечується зміною алгоритмів викладання дисциплін «Нарисна геометрія та інженерна графіка» і «Вища математика». Продемонстровано, що для отримання максимального ефекту в засвоєнні студентами базової теми необхідно сфокусувати теоретичні і лабораторно-практичні навчальні матеріали дисциплін на технологічному процесі з повною демонстрацією виготовлення продукту з використанням комп`ютерних технологій.uk_
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherРівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освітиuk
dc.relation.ispartofНова педагогічна думка. № 2 : 97-111.uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні наукиuk
dc.subjectінтегративний підхідuk
dc.subjectмашинобудівні спеціальностіuk
dc.subjectпрофесійна адаптаціяuk
dc.subjectміжпредметні зв`язкиuk
dc.subjectбакалавратuk
dc.titleІнтегративний підхід до викладання спеціальних і фундаментальних дисциплін: сутність та напрями реалізації професійної адаптації студентів першого курсу машинобудівних спеціальностейuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147:621
dc.identifier.doi0.37026/2520-6427-2023-114-2-97-111
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2529-1372uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-7341-6988
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2516-2968
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-9652-1270
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1704-570X


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію