Методи гейміфікації в інтелектуальній системі профорієнтації
Автор
Жабер, А. Х.
Паламарчук, Є. А.
Дата
2023Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. АІІТ [263]
Анотації
В контексті глобалізації та інтенсивного розвитку інформаційних технологій, актуальність професійної орієнтації виходить на передній план. Однією з ключових проблем є збір та аналіз когнітивних даних користувача для визначення його професійних схильностей. В цьому відношенні, гейміфікація представляє собою інноваційний методологічний підхід. Дослідження \"Optimal to-do list gamification\" вказує на можливість оптимізації довгострокової цінності завдань через використання гейміфікації. Автори Jugoslav Stojcheski, Valkyrie Felso, та Falk Lieder аналізують вплив гейміфікації на ефективність виконання завдань, що може бути адаптовано для збору когнітивних даних в системах профорієнтації [1]. З психологічного боку, дослідження \"How Gamification Affects Software Developers: Cautionary Evidence a Natural Experiment on GitHub\" авторів Lukas Moldon, Markus Strohmaier, та Johannes Wachs, підкреслює значущий вплив гейміфікації на поведінку розробників програмного забезпечення [2]. Це підтверджує можливість використання гейміфікації як потужного каналу для соціального впливу в контексті профорієнтації.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37938