dc.contributor.author | Бурєнніков, Ю. А. | uk |
dc.contributor.author | Козлов, Л. Г. | uk |
dc.contributor.author | Савуляк, В. В. | uk |
dc.contributor.author | Лозінський, Д. О. | uk |
dc.contributor.author | Семічаснова, Н. С. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-11-16T15:39:22Z | |
dc.date.available | 2023-11-16T15:39:22Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бурєнніков Ю. А., Козлов Л. Г., Савуляк В. В., Лозинський Д. О., Семічаснова Н. С. Підвищення ефективності викладання дисциплін «Вступдо фаху» і дисциплінз інформаційних технологій на машинобудівних спеціальностях. Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. : збірник доповідей. (PDF: 0,46 Мб). Вінниця : ВНТУ, 2023. | uk |
dc.identifier.isbn | 987-966-641-942-5 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38249 | |
dc.description.abstract | An integrative interdisciplinary approach in teaching the disciplines "Introduction to the profession", "Information
and computer technologies in mechanical engineering", "Programming and computer systems in mechanical
engineering" in relation to the specialty "Applied mechanics" is considered, proposed for a meaningful combination of
the basis of technical and informational disciplines technologies from the beginning of undergraduate training of
students under the educational program "Computerized technologies and mechatronic systems in mechanical
engineering" | en |
dc.description.abstract | Розглядається інтегративний міждисциплінарний підхід у викладанні дисциплін «Вступ до фаху», «Інформаційно-комп`ютерні технології в машинобудуванні», «Програмування та комп`ютерні системи в машинобудуванні» щодо спеціальності «Прикладна механіка» запропонований для змістовного поєднання основи технічних і дисциплін з інформаційних технологій з початку бакалаврської підготовки студентів за освітньою програмою «Комп`ютеризовані технології і механотронні системи в машинобудуванні». | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. : 2826-2829. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2023/paper/view/18938 | |
dc.subject | інженерна механіка | uk |
dc.subject | інтегративний підхід | uk |
dc.subject | вступ до фаху | uk |
dc.subject | технологічний процес | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | engineering mechanics | en |
dc.subject | integrative approach | en |
dc.subject | introduction to the profession | en |
dc.subject | technological process | en |
dc.subject | information technologies | en |
dc.title | Підвищення ефективності викладання дисциплін «Вступдо фаху» і дисциплінз інформаційних технологій на машинобудівних спеціальностях | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378; 621.01 | |
dc.relation.references | Розвиток машинобудування в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення: монографія; ДУ “Інститут регіональних
досліджень імені М.І. Долішнього НАН України”; наук. редактор д. е. н., проф. С. О. Іщук. Львів, 2022. 137 с | uk |
dc.relation.references | Білик О. С. Педагогічні умови інтеграції методів навчання фахових дисциплін майбутніх будівельників у вищих
технічних навчальних закладах: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Вінниц. держ. пед. універс. ім. Михайла
Коцюбинського. Вінниця, 2009. 294 с | uk |
dc.relation.references | Клепко, С. Ф. Інтегративна освіта і поліморфізм знання. Київ –Полтава – Харків: ПОІПОПП, 1998. 360 с | uk |
dc.relation.references | Лавніков О. А., Лесик, А. С. Інтегративний підхід у системі вищої освіти: поняття і особливості. Вісник
Університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. № 1 (19). 2020. С. 195–199. | uk |
dc.relation.references | Пришупа Ю. Ю. Інтегративний підхід як один із факторів формування самоосвітньої компетентності майбутніх
інженерів-будівельників. Вісник Національного університету оборони України. № 1 (38). 2020. С. 134–138. | uk |
dc.relation.references | Собко, Я. М. Теоретико-методичні основи впровадження інтегративних курсів у професійно-технічній освіті:
навчально-методичний посібник. Львів: Норма, 2014. 136 с. | uk |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0001-7341-6988 | |