Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтадній, А. А.uk
dc.contributor.authorЗозуля, І. Є.uk
dc.date.accessioned2023-11-17T09:58:06Z
dc.date.available2023-11-17T09:58:06Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationСтадній А. Особливості навчання іншомовного діалогічного мовлення [Текст] / А. Стадній, І. Зозуля // Актуальні питання гуманітарних наук. – 2023. – Вип.62, т. 2. – С. 290–296.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38263
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості навчання іншомовного діалогічного мовлення на прикладі української мови як іноземної. Формування й розвиток навичок діалогічного мовлення є одним із шляхів оволодіння іншомовним спілкуванням. Використання комунікативного підходу в навчанні діалогічного мовлення дає можливість змоделювати реальне спілкування, підвищити рівень розвитку зв’язного мовлення, формувати творчу особистість, збільшувати словниковий запас, удосконалювати говоріння, інтонаційні вміння й навички. покращувати рівень вільного володіння іноземною мовою. Встановлено, що діалогічне мовлення – це процес взаємодії двох або більше осіб з метою отримання інформації, обміну думками, спонукання до дії, висловлення пропозиції, прохання, переконання, у якому активний процес продукування мовлення чергується з пасивним – періодом слухання й аналізу отриманої інформації. Діалогічне мовлення має лінгвістичні й психологічні особливості, знання яких допомагає мовцям ефективно побудувати комунікацію. З’ясовано, що студенти проходять чотири етапи навчання діалогічного мовлення: підготовчий, на якому вчаться правильно реагувати й відповідати на запитання, читають й аналізують діалоги-зразки, змінюють певну інформацію; перший (слухають зразки лише з опорами, аналізують, перекладають), другий (поділ діалогу на діалогічні єдності, складання діалогу із запропонованих реплік, розширення реплік), третій (самостійне складання діалогу). Для розвитку іншомовного діалогічного мовлення використовують такі типи діалогів: діалог-розпитування, діалог-домовленість, діалог-обговорення, діалог-дискусію. Основними формами роботи є координована групова та парна. Завдяки таким формам вдається залучити до діяльності всіх студентів, які слухають один одного, навчаються від інших учасників освітнього процесу, знаходять і виправляють помилки власні й співрозмовника. Запропоновано опис конкретних навчальних ситуацій та завдання для розвитку діалогічного мовлення. Навчальні діалоги допомагають формувати іншомовну мовленнєву компетентність для досягнення взаєморозуміння з іншими.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk
dc.relation.ispartofАктуальні питання гуманітарних наук. Вип.62, т. 2 : 290–296.uk
dc.subjectдіалогuk
dc.subjectуміння діалогічного мовленняuk
dc.subjectдіалогічна єдністьuk
dc.subjectрепліка-стимулuk
dc.subjectрепліка-реакціяuk
dc.subjectфункціональні опориuk
dc.subjectdialogueen
dc.subjectdialogical speechen
dc.subjectdialogical entityen
dc.subjectreplica-stimulusen
dc.subjectreplica-reactionen
dc.subjectfunctional supporten
dc.titleОсобливості навчання іншомовного діалогічного мовленняuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc821.161.2'243(045)
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7125-5970
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-1496-6143


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію