dc.contributor.author | Мокін, Б. І. | uk |
dc.contributor.author | Горенюк, В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-11-17T13:01:39Z | |
dc.date.available | 2023-11-17T13:01:39Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Мокін Б. І. Система підтримки прийняття рішень для водія електромобіля [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, В. В. Горенюк // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 30-31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2022/paper/view/14902. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38282 | |
dc.description.abstract | Запропонована реалізацію системи підтримки прийняття рішень для водія електромобіля під час його
керування в основу якої покладено синтезовані авторами математичні моделі оптимізації руху електромобіля
на горизонтальній ділянці дороги а також на ділянках дороги на спуск та на підйом, за критерієм мінімізації
споживання заряду силової акумуляторної батареї електроприводом змінного струму та математичні моделі
визначення значень швидкостей під час проходження електромобілем поворотів не перевищення яких
унеможливить його перекидання чи занос. | uk |
dc.description.abstract | There has been proposed the implementation of decision-making support system for an electric car driver while
driving it. The system was based on the synthesized by the authors' mathematical models of the electric car movement
optimization by the horizontal road section as well as on the road ascents and descents by the criterion of the minimum
consumption of the electric car power battery charge by its induction motor and based on the mathematical models of
determination of speeds values while the electric car cornering not exceeding which makes it impossible to overturn or
skid | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 30-31 травня 2022 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2022/paper/view/14902 | |
dc.subject | електромобіль | uk |
dc.subject | рух по горизонталі | uk |
dc.subject | рух на спуск і на підйом | uk |
dc.subject | рух на поворотах | uk |
dc.subject | оптимізація | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | тяговий асинхронний електропривод | uk |
dc.subject | система підтримки прийняття рішення | uk |
dc.subject | electric car | en |
dc.subject | horizontal movement | en |
dc.subject | descent and ascent movement | en |
dc.subject | cornering movement | en |
dc.subject | optimization | en |
dc.subject | model | en |
dc.subject | traction induction electric drive | en |
dc.subject | decision-making support system | en |
dc.title | Система підтримки прийняття рішень для водія електромобіля | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 621.311.1.018.3 | |
dc.relation.references | Б. І. Мокін, О. Б. Мокін, і В. В. Горенюк, «ДО ПИТАННЯ ОПТИМІЗАЦІЇ РУХУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З
АСИНХРОННИМ ЕЛЕКТРОПРИВОДОМ», Вісник ВПІ, вип. 3, с. 32–39, Чер 2019. DOI: https://doi.org/10.31649/1997-9266-
2019-144-3-32-39 | uk |
dc.relation.references | Б. І. Мокін, О. Б. Мокін, і В. В. Горенюк, «МЕТОД ІДЕНТИФІКАЦІЇ МОДЕЛЕЙ ОПТИМАЛЬНОГО РУХУ
ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З АСИНХРОННИМ ЕЛЕКТРОПРИВОДОМ», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 32–38, Лют 2020. DOI:
https://doi.org/10.31649/1997-9266-2020-148-1-32-38 | uk |
dc.relation.references | В. В. Горенюк, «СИНТЕЗ ТА ІДЕНТИФІКАЦІЯ МОДЕЛЕЙ ОПТИМАЛЬНОГО РУХУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З
АСИНХРОННИМ ЕЛЕКТРОПРИВОДОМ ПО СХИЛАХ І ПІДЙОМАХ ДОРОГИ», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 37–44, Квіт 2021.
DOI: https://doi.org/10.31649/1997-9266-2021-155-2-37-44 | uk |
dc.relation.references | V. Horeniuk, “Integration of kinematic and dynamic mathematical models of a two-axle electric car in the problem of
estimating its stability on turns,” SR, no. 5, pp. 23-29, Oct. 2021.DOI: https://doi.org/10.21303/2313-8416.2021.002145 | en |