Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМокін, Б. І.uk
dc.contributor.authorГоренюк, В. В.uk
dc.date.accessioned2023-11-17T13:01:39Z
dc.date.available2023-11-17T13:01:39Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationМокін Б. І. Система підтримки прийняття рішень для водія електромобіля [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, В. В. Горенюк // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 30-31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2022/paper/view/14902.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38282
dc.description.abstractЗапропонована реалізацію системи підтримки прийняття рішень для водія електромобіля під час його керування в основу якої покладено синтезовані авторами математичні моделі оптимізації руху електромобіля на горизонтальній ділянці дороги а також на ділянках дороги на спуск та на підйом, за критерієм мінімізації споживання заряду силової акумуляторної батареї електроприводом змінного струму та математичні моделі визначення значень швидкостей під час проходження електромобілем поворотів не перевищення яких унеможливить його перекидання чи занос.uk
dc.description.abstractThere has been proposed the implementation of decision-making support system for an electric car driver while driving it. The system was based on the synthesized by the authors' mathematical models of the electric car movement optimization by the horizontal road section as well as on the road ascents and descents by the criterion of the minimum consumption of the electric car power battery charge by its induction motor and based on the mathematical models of determination of speeds values while the electric car cornering not exceeding which makes it impossible to overturn or skiden
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 30-31 травня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2022/paper/view/14902
dc.subjectелектромобільuk
dc.subjectрух по горизонталіuk
dc.subjectрух на спуск і на підйомuk
dc.subjectрух на поворотахuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectтяговий асинхронний електроприводuk
dc.subjectсистема підтримки прийняття рішенняuk
dc.subjectelectric caren
dc.subjecthorizontal movementen
dc.subjectdescent and ascent movementen
dc.subjectcornering movementen
dc.subjectoptimizationen
dc.subjectmodelen
dc.subjecttraction induction electric driveen
dc.subjectdecision-making support systemen
dc.titleСистема підтримки прийняття рішень для водія електромобіляuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc621.311.1.018.3
dc.relation.referencesБ. І. Мокін, О. Б. Мокін, і В. В. Горенюк, «ДО ПИТАННЯ ОПТИМІЗАЦІЇ РУХУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З АСИНХРОННИМ ЕЛЕКТРОПРИВОДОМ», Вісник ВПІ, вип. 3, с. 32–39, Чер 2019. DOI: https://doi.org/10.31649/1997-9266- 2019-144-3-32-39uk
dc.relation.referencesБ. І. Мокін, О. Б. Мокін, і В. В. Горенюк, «МЕТОД ІДЕНТИФІКАЦІЇ МОДЕЛЕЙ ОПТИМАЛЬНОГО РУХУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З АСИНХРОННИМ ЕЛЕКТРОПРИВОДОМ», Вісник ВПІ, вип. 1, с. 32–38, Лют 2020. DOI: https://doi.org/10.31649/1997-9266-2020-148-1-32-38uk
dc.relation.referencesВ. В. Горенюк, «СИНТЕЗ ТА ІДЕНТИФІКАЦІЯ МОДЕЛЕЙ ОПТИМАЛЬНОГО РУХУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З АСИНХРОННИМ ЕЛЕКТРОПРИВОДОМ ПО СХИЛАХ І ПІДЙОМАХ ДОРОГИ», Вісник ВПІ, вип. 2, с. 37–44, Квіт 2021. DOI: https://doi.org/10.31649/1997-9266-2021-155-2-37-44uk
dc.relation.referencesV. Horeniuk, “Integration of kinematic and dynamic mathematical models of a two-axle electric car in the problem of estimating its stability on turns,” SR, no. 5, pp. 23-29, Oct. 2021.DOI: https://doi.org/10.21303/2313-8416.2021.002145en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію