Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШаргало, Д. В.uk
dc.contributor.authorБелзецький, Р. С.uk
dc.date.accessioned2023-11-22T08:39:50Z
dc.date.available2023-11-22T08:39:50Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationШаргало Д. В. Аналіз передумов розробка веб-магазину продажу одягу з наданням рекомендацій щодо відповідності товару до вподобань користувача [Електронний ресурс] / Д. В. Шаргало, Р. С. Белзецький // Матеріали LII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2023/paper/view/17641.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38332
dc.description.abstractУ роботі проведено аналіз існуючих вебмагазинів, розглянуто їхніх переваг та недоліків. Досліджено методи рекомендаційних систем і їх застосування у вебмагазинах. Розроблювана система надасть користувачам можливість швидко і зручно здійснювати покупки з можливістю надання рекомендацій у відповідності до їх персональних вподобань.uk
dc.description.abstractThe work will analyze existing web stores, their advantages and disadvantages. Methods of recommender systems and their application in web stores will be investigated. The web store will provide users with the opportunity to quickly and conveniently make purchases according to their personal preferences.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2023/paper/view/17641
dc.subjectвебмагазинuk
dc.subjectрекомендаційні системиuk
dc.subjectперсональні вподобанняuk
dc.subjectweb-storeen
dc.subjectrecommender systemsen
dc.subjectpersonal preferencesen
dc.titleАналіз передумов розробка веб-магазину продажу одягу з наданням рекомендацій щодо відповідності товару до вподобань користувачаuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.4
dc.relation.referencesКраус К. М. Електронна комерція та інтернет-торгівля / К. М. Краус, Н. М. Краус, О. В. Манжура. – Київ: Аграр Медіа Груп, 2021. – 455 с.uk
dc.relation.referencesКляченко І. О. Програми лояльності споживачів до бренду : дис. канд. ек. наук / Кляченко І. О. – Київ, 2012. – 28 с.uk
dc.relation.referencesAnswear [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://answear.ua/c/vin (дата звернення: 13.03.2023). – Назва з екранаen
dc.relation.referencesStaff [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https: //www.staff-clothes.com/ua/ (дата звернення: 13.03.2023). – Назва з екрана.en
dc.relation.references.Factcool [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://ua.factcool.com (дата звернення: 13.03.2023). – Назва з екрана.en
dc.relation.referencesThe Icon [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://theicon.ua (дата звернення: 13.03.2023). – Назва з екрана.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію