НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2024)
Останні надходження
-
Удосконалення рекламної діяльності підприємства із використанням соціальних мереж Інтернету
(ВНТУ, 2024)У статті розглянуто поняття соціальної мережі у бізнесі, а також обґрунтовано необхідність її застосування для удосконалення рекламної діяльності підприємства. -
Стратегічні підходи підвищення інвестиційної привабливості підприємства
(ВНТУ, 2024)Розроблено стратегію формування інвестиційних ресурсів; стратегію максимізації доходності підприємства; стратегію з мінімізації інвестиційних ризиків для потенційного інвестора; програму щодо підвищення ринкової вартості ... -
Зарубіжний досвід керування персоналом в розробці оптимальної моделі мотиваційного менеджменту підприємств України
(ВНТУ, 2024)Аn analysis of foreign labor motivation systems was carried out and the possibility of adapting some of them in Ukraine was considered in order to find ways of improvement the domestic personnel management process -
Цифрова економіка та сталий розвиток: вплив цифрової економіки на суспільство
(ВНТУ, 2024)В роботі розглянуто актуальні питання щодо взаємозв'язку цифрової економіка та сталий розвитку. -
Інвестиційна привабливість підприємств кондитерської галузі та її чинники
(ВНТУ, 2024)Дані наукові тези досліджують інвестиційну привабливість підприємств кондитерської галузі та визначають її ключові чинники. Автори звертають увагу на важливі аспекти, такі як ефективність виробництва, конкурентоспроможність, ... -
Аналіз стану та розвитку підприємств машинобудівної галузі
(ВНТУ, 2024)В роботі розглянуто стан та перспективи розвитку підприємств машинобудівної галузі -
Економічний зміст та роль статутного капіталу підприємства
(ВНТУ, 2024)Досліджено зміст капіталу загалом і статутного капіталу підприємства та визначено роль статутного капіталу у процесі фінансово-господарської діяльності підприємства. -
Аналіз та вибір постачальників
(ВНТУ, 2024)Розглянуто основні аспекти особливостей аналізу та вибору постачальників. -
Проблеми сучасного маркетингу на українських підприємствах
(ВНТУ, 2024)У цій статті розглянуто основні проблеми маркетингу на українських підприємствах, визначено ряд негативних тенденцій у маркетинговій діяльності підприємств. -
Шляхи інтегрування інформаційних технологій в процес оптимізації роботи відділу продажів
(ВНТУ, 2024)У роботі розглянуто поняття інтеграції інформаційних технологій у процес оптимізації роботи відділу продажів. -
Оборотні активи підприємства та аналіз ефективності їх використання
(ВНТУ, 2024)Досліджено проблему управління оборотними активами підприємств та проведено аналіз ефективності їх використання. -
Чинники впливу на фінансову стійкість підприємства в умовах ринкових відносин
(ВНТУ, 2024)Досліджено зміст фінансової стійкості підприємства та виявлені внутрішні і зовнішні чинники, які впливають на неї в сучасних умовах функціонування підприємства. -
Аналіз основних маркетингових стратегій сучасного підприємства
(ВНТУ, 2024)Визначено роль маркетингової стратегії для підприємства. Проведено аналіз основних маркетингових стратегій сучасного підприємства, та наведено їхню характеристику. Також, встановлено основні проблеми, з якими стикаються ... -
Корпоративний тайм-менеджмент як механізм підвищення продуктивності праці на підприємстві
(ВНТУ, 2024)Розглянуто основні завдання, які вирішуються на підприємстві за рахунок тайм-менеджменту та принципи корпоративного тайм-менеджменту. Наведено основні інструменти корпоративного тайм-менеджменту, використання яких дозволить ... -
Особливості формування конкурентних переваг підприємства (на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю "Нова Пошта"
(ВНТУ, 2024)Конкурентний статус організації відображає її здатність конкурувати та виконувати стратегічні цілі. Він визначається ресурсами та готовністю підприємства до досягнення цілей під впливом зовнішніх факторів. Таким чином, ... -
Ринок органічної продукції в Україні та світі
(ВНТУ, 2024)Досліджено поняття “органічної продукції”. Розглянуто вплив ГМО на людину та експорт екологічно чистої продукції. -
Цифровий маркетинг та стратегії продажів: трансформація підходів у сучасному бізнесі
(ВНТУ, 2024)Було досліджено зміни у використанні цифрових інструментів маркетингу, проаналізовано нові стратегії для ефективного просування продуктів та залучення клієнтів у сучасному бізнесі. -
Аналіз особливостей вибору каналів збуту для сучасного підприємства
(ВНТУ, 2024)У роботі проаналізовано поняття збуту продукції. Розглянуто теоретичні аспекти особливостей вибору каналів збиту для сучасного підприємства, визначено фактори, які впливають на цей процес, а також стратегії оптимізації ... -
Особливості використання ІТ RMIS в управлінні ризиками на підприємстві
(ВНТУ, 2024)В тезах розглядається необхідність та актуальність використання інформаційних технологій, а саме інформаційних систем управління ризиками (RMIS) на підприємстві. Виділено та проаналізовано основні функції RMIS; описано ...