Вивчення проблем енергозбереження в курсі фізики профільної школи
Author
Сільвейстр, А. М.
Моклюк, М. О.
Лисий, М. В.
Date
2023Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ЗФ [236]
Abstract
У статті проаналізовано стан проблеми енергозбереження у психологічній, методичній, науковій, спеціальній
літературі та інтернет ресурсів і зроблено порівняльну характеристику. Розкрито теоретичну сутність поняття
енергоефективності, енергозбереження, проблеми енергозбереження учнів закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО)
на уроках фізики. Розглянуто структуру, особливості та обґрунтовано шляхи реалізації проблеми енергозбереження у
курсі фізики профільної школи. Зʼясовано, що поняття енергозбереження формується в шкільному віці, а тому і
наявність звичок в дорослому житті є результатом сформованості поняття та дотримання всіх раніше набутих
навичок на підсвідомості. Проблема питання енергозбереження вивчається учнями на уроках, але нажаль матеріалу для
вивчення більш детально даного питання бракує. Вивчення даного питання варто включити в загальне планування до
розробок уроків. Це дасть змогу сформувати в учнів цілісне сприйняття та сформувати звички енергозбереження в
побуті.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38458