Вивчення проблем енергозбереження в курсі фізики профільної школи
Автор
Сільвейстр, А. М.
Моклюк, М. О.
Лисий, М. В.
Дата
2023Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ЗФ [236]
Анотації
У статті проаналізовано стан проблеми енергозбереження у психологічній, методичній, науковій, спеціальній
літературі та інтернет ресурсів і зроблено порівняльну характеристику. Розкрито теоретичну сутність поняття
енергоефективності, енергозбереження, проблеми енергозбереження учнів закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО)
на уроках фізики. Розглянуто структуру, особливості та обґрунтовано шляхи реалізації проблеми енергозбереження у
курсі фізики профільної школи. Зʼясовано, що поняття енергозбереження формується в шкільному віці, а тому і
наявність звичок в дорослому житті є результатом сформованості поняття та дотримання всіх раніше набутих
навичок на підсвідомості. Проблема питання енергозбереження вивчається учнями на уроках, але нажаль матеріалу для
вивчення більш детально даного питання бракує. Вивчення даного питання варто включити в загальне планування до
розробок уроків. Це дасть змогу сформувати в учнів цілісне сприйняття та сформувати звички енергозбереження в
побуті.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38458