Дослідження на фазовій площині процесу засвоєння програми навчальної дисципліни студентом середніх здібностей
Автор
Мокін, Б. І.
Писклярова, А. В.
Мокіна, Ю. В.
Дата
2010Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
За допомогою математичних моделей, синтезованих на фазовій площині, здійснено дослідження процесу засвоєння
програми навчальної дисципліни студентом середніх здібностей.
Побудовані фазові траєкторії процесу засвоєння студентом середніх здібностей програми навчальної дисципліни за допомогою викладача та самостійно. С помощью математических моделей, синтезированных на фазовой плоскости, осуществлено исследование процесса усвоения программы учебной дисциплины студентом средних способностей.
Построены фазовые траектории процесса усвоения студентом средних способностей программы учебной дисциплины с помощью преподавателя и самостоятельно. Using mathematical models, synthesized in the phase plane, carried out a study of the assimilation process of the program discipline a student of average ability.
The phase trajectories of the process of assimilation of average ability student discipline program with the teacher and themselves.
URI:
http://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/21
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3856