• English
    • русский
    • українська
  • English 
    • English
    • русский
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2010. № 3
  • View Item
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2010. № 3
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Метод підвищення точності відтворення кінематичних характеристик об’єктів в розподілених мережах симуляції руху

Author
Порєв, Г. В.
Date
2010
Metadata
Show full item record
Collections
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2010. № 3 [15]
Abstract
В даній роботі запропоновано метод підвищення точності відтворення кінематичних характеристик об’єктів симуляції в розподілених мережах, зокрема ігрових. Метод базується на використанні в протоколі передачі даних додаткових блоків щодо положення керуючих елементів об’єкту, що дозволяє використовувати інтерполяцію положення і стану об’єктів симуляції з більшою точністю. Запропоновано також метод синхронізації багатокористувацького середовища симуляції з нелінійним плином часу.
 
В данной работе предлагается метод повышения точности воспроизведения кинематических характеристик объектов симуляции в распределенных сетях, в том числе игровых. Метод основан на использовании в протоколе передачи данных дополнительных блоков относительно положения управляющих элементов объекта, что позволяет использовать интерполяцию положения и состояния объектов симуляции с большей точностью. Предложен также метод синхронизации многопользовательского среды симуляции с нелинейным течением времени.
 
In this paper we propose a method for increasing the fidelity simulation of the kinematic characteristics of objects in distributed networks, including gaming. The method is based on the use of the protocol data units of additional controls on the status of the object, which allows the use of interpolation and the state of the simulation objects with greater accuracy. We propose also a method of synchronizing multi-user environment with a nonlinear simulation time.
 
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/24
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3860
View/Open
25.pdf (175.4Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ