• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2010. № 3
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2010. № 3
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Метод підвищення точності відтворення кінематичних характеристик об’єктів в розподілених мережах симуляції руху

Автор
Порєв, Г. В.
Дата
2010
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2010. № 3 [15]
Анотації
В даній роботі запропоновано метод підвищення точності відтворення кінематичних характеристик об’єктів симуляції в розподілених мережах, зокрема ігрових. Метод базується на використанні в протоколі передачі даних додаткових блоків щодо положення керуючих елементів об’єкту, що дозволяє використовувати інтерполяцію положення і стану об’єктів симуляції з більшою точністю. Запропоновано також метод синхронізації багатокористувацького середовища симуляції з нелінійним плином часу.
 
В данной работе предлагается метод повышения точности воспроизведения кинематических характеристик объектов симуляции в распределенных сетях, в том числе игровых. Метод основан на использовании в протоколе передачи данных дополнительных блоков относительно положения управляющих элементов объекта, что позволяет использовать интерполяцию положения и состояния объектов симуляции с большей точностью. Предложен также метод синхронизации многопользовательского среды симуляции с нелинейным течением времени.
 
In this paper we propose a method for increasing the fidelity simulation of the kinematic characteristics of objects in distributed networks, including gaming. The method is based on the use of the protocol data units of additional controls on the status of the object, which allows the use of interpolation and the state of the simulation objects with greater accuracy. We propose also a method of synchronizing multi-user environment with a nonlinear simulation time.
 
URI:
http://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/24
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3860
Відкрити
25.pdf (175.4Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ