dc.contributor.author | Теленик, С. Ф. | uk |
dc.contributor.author | Ролік, О. І. | uk |
dc.contributor.author | Ясочка, М. В. | uk |
dc.contributor.author | Малюгін, Д. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-01-19T12:59:45Z | |
dc.date.available | 2016-01-19T12:59:45Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Швидкий алгоритм визначення впливу неполадок елементів мережі доступу на якість обслуговування клієнтів [Текст] / С. Ф. Теленик, О. І. Ролік, М. В. Ясочка, Д. В. Малюгін // Інформаційні технології та комп ютерна інженерія. - 2010. - № 2. | uk |
dc.identifier.issn | 2078-6387 | |
dc.identifier.issn | 1999-9941 | |
dc.identifier.uri | http://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/8 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3867 | |
dc.description.abstract | Розглядається важлива для великих операторів телекомунікаційних послуг проблема визначення впливу відмов
елементів мережі доступу на якість обслуговування клієнтів. Пропонується підхід до швидкого розв’язання проблеми в
умовах жорстких реальних вимог операторів до часу реагування на неполадки у мережах, в основу якого покладена ідея
комбінування продукційного і алгоритмічного підходів. Наводиться відповідний алгоритм, побудований на основі роботи
з продукційними системами, які забезпечують гнучкість моделі розповсюдження і оцінювання впливу неполадок
елементів мережі на якість обслуговування клієнтів, і прийомах роботи з графами, які забезпечують дотримання часових
вимог. Реалізація алгоритму базується на збереженні даних про мережу та їх обробленні у оперативній пам’яті.
Наводяться експериментальні дані дослідження запропонованого алгоритму. | uk |
dc.description.abstract | Рассматривается важная для больших операторов информационно-телекоммуникационных услуг проблема
определения влияния отказов элементов сети доступа на качество обслуживания клиентов. Предлагается подход к
быстрому решению проблемы в условиях жестких реальных требований операторов ко времени реакции на отказы в
сетях, в основу которого положена идея комбинирования продукционного и алгоритмического подходов. Приводится
соответствующий алгоритм, построенный на основе работы с продукционными системами, которые обеспечивают
гибкость модели распространения и оценки влияния отказов элементов сети на качество обслуживания клиентов, и
приемах работы с графами, которые обеспечивают выполнение временных требований. Реализация алгоритма базируется
на сохранении данных о сети и их обработке в оперативной памяти. Приводятся экспериментальные данные исследования
предложенного алгоритма. | ru |
dc.description.abstract | The problem of estimation of net elements flow influence on client service quality at large communication operators is
considered. The approach based on available solutions review and analysis of influence factor structure-technology and servicefunction
intended for solving this problem at breakneck speed is proposed. The models of distribution and estimation of access net
elements flaw influence in form of tasks on special graphs is elaborated. The algorithm, based on production system and methods
of working with graphs, is proposed. Implementation of the algorithm is based on storing and processing access net data in
operational memory. The results of proposed algorithm experimental investigation are described. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.title | Швидкий алгоритм визначення впливу неполадок елементів мережі доступу на якість обслуговування клієнтів | uk |
dc.title.alternative | Fast algorithm for determining the elements of influence of shooting the network access on the quality of customer service | en |
dc.title.alternative | Быстрый алгоритм определения влияния неполадок элементов сети доступа на качество обслуживания клиентов | ru |
dc.type | Article | |