dc.contributor.author | Галущак, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Щербатюк, В. Л. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-02-06T14:22:23Z | |
dc.date.available | 2024-02-06T14:22:23Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Галущак О. О. Підвищення гальмівної ефективності транспортних засобів вдосконаленням роботи антиблокувальної системи [Електронний ресурс] / О. О. Галущак, В. Л. Щербатюк // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2021/paper/view/12443. | uk |
dc.identifier.isbn | 629.113 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39213 | |
dc.description.abstract | В роботі запропоновано вдосконалити систему антиблокувального управління, що враховує взаємний
вплив коліс кожної осі з опорної поверхнею і перерозподіл вертикальних реакцій, що дозволяє досягти
більш оптимального використання сил зчеплення, та збільшити запас поперечної сили за рахунок
підтримки руху колеса в стійкій зоні кочення. | uk |
dc.description.abstract | It is proposed to improve the anti-lock control system, which takes into account the mutual influence of the
wheels of each axle with the support surface and redistribution of vertical reactions, which allows to achieve more
optimal use of clutch forces and increase the transverse force by maintaining wheel movement in a stable rolling
zone. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2021/paper/view/12443 | |
dc.subject | антиблокувальна система | uk |
dc.subject | АБС | uk |
dc.subject | гальмівний шлях | uk |
dc.subject | anti-lock braking system | en |
dc.subject | ABS | en |
dc.subject | braking distance | en |
dc.title | Підвищення гальмівної ефективності транспортних засобів вдосконаленням роботи антиблокувальної системи | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.relation.references | Гецович Е.М. Выбор коэффициентов пробных воздействий в адаптивных автоматических
системахуправления автомобилем / Гецович Е.М., Постный В.А., Струков А.С. // Механіка та
машинобудування. – 2004. – №2. – 4 с. 6. Гецович Е.М. Выбор коэффициента чуствительности
алгоритма функционирования АБС / Гецович Е.М., Селевич С.Г. // Вестник НТУ “ХПИ”
“Автомобиле- и тракторостроение”. – 2007. – № 12. – 5 с. | ru |
dc.relation.references | Шелудченко В.В. Аналіз особливостей експлуатації, які впливають на керованість та
стійкість руху автомобілів з АБС. / В.В. Шелудченко // Ученые записки Крымского инженерно-
педагогического университета. Выпуск 24. Технические науки.– Симферополь: НИЦ КИПУ,
2010.– С.55–58. | ru |
dc.relation.references | Шелудченко В.В. Аналіз особливостей експлуатації, які впливають на керованість та
стійкість руху автомобілів з АБС. / В.В. Шелудченко // Ученые записки Крымского инженерно-
педагогического университета. Выпуск 24. Технические науки.– Симферополь: НИЦ КИПУ,
2010.– С.55–58. | ru |