Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГалущак, О. О.uk
dc.contributor.authorЩербатюк, В. Л.uk
dc.date.accessioned2024-02-06T14:22:23Z
dc.date.available2024-02-06T14:22:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationГалущак О. О. Підвищення гальмівної ефективності транспортних засобів вдосконаленням роботи антиблокувальної системи [Електронний ресурс] / О. О. Галущак, В. Л. Щербатюк // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2021/paper/view/12443.uk
dc.identifier.isbn629.113
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39213
dc.description.abstractВ роботі запропоновано вдосконалити систему антиблокувального управління, що враховує взаємний вплив коліс кожної осі з опорної поверхнею і перерозподіл вертикальних реакцій, що дозволяє досягти більш оптимального використання сил зчеплення, та збільшити запас поперечної сили за рахунок підтримки руху колеса в стійкій зоні кочення.uk
dc.description.abstractIt is proposed to improve the anti-lock control system, which takes into account the mutual influence of the wheels of each axle with the support surface and redistribution of vertical reactions, which allows to achieve more optimal use of clutch forces and increase the transverse force by maintaining wheel movement in a stable rolling zone.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2021/paper/view/12443
dc.subjectантиблокувальна системаuk
dc.subjectАБСuk
dc.subjectгальмівний шляхuk
dc.subjectanti-lock braking systemen
dc.subjectABSen
dc.subjectbraking distanceen
dc.titleПідвищення гальмівної ефективності транспортних засобів вдосконаленням роботи антиблокувальної системиuk
dc.typeThesis
dc.relation.referencesГецович Е.М. Выбор коэффициентов пробных воздействий в адаптивных автоматических системахуправления автомобилем / Гецович Е.М., Постный В.А., Струков А.С. // Механіка та машинобудування. – 2004. – №2. – 4 с. 6. Гецович Е.М. Выбор коэффициента чуствительности алгоритма функционирования АБС / Гецович Е.М., Селевич С.Г. // Вестник НТУ “ХПИ” “Автомобиле- и тракторостроение”. – 2007. – № 12. – 5 с.ru
dc.relation.referencesШелудченко В.В. Аналіз особливостей експлуатації, які впливають на керованість та стійкість руху автомобілів з АБС. / В.В. Шелудченко // Ученые записки Крымского инженерно- педагогического университета. Выпуск 24. Технические науки.– Симферополь: НИЦ КИПУ, 2010.– С.55–58.ru
dc.relation.referencesШелудченко В.В. Аналіз особливостей експлуатації, які впливають на керованість та стійкість руху автомобілів з АБС. / В.В. Шелудченко // Ученые записки Крымского инженерно- педагогического университета. Выпуск 24. Технические науки.– Симферополь: НИЦ КИПУ, 2010.– С.55–58.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію