dc.contributor.author | Позняк, В. А. | uk |
dc.contributor.author | Войтко, В. В. | uk |
dc.contributor.author | Ракитянська, Г. Б. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-03-08T10:29:10Z | |
dc.date.available | 2024-03-08T10:29:10Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Позняк В. А. Розробка програмної системи для гри в “що? де? коли?” [Електронний ресурс] / В. А. Позняк, В. В. Войтко, Г. Б. Ракитянська // Матеріали LII Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2023/paper/view/17446. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39320 | |
dc.description.abstract | Показано роль інтелектуальних ігор. Описано процес гри в “Що? Де? Коли?”. Розглянуто особливості розробки програмної системи для гри в “Що? Де? Коли?”. Запропоновано алгоритм логічного виведення для оцінки імовірності вибору згенерованої відповіді як правильної. | uk |
dc.description.abstract | The role of intellectual games is shown. The process of playing "What? Where? When?" is described. The features of developing a software system for the game "What? Where? When" are considered. A logical inference algorithm is proposed to estimate the probability of choosing the generated answer as the correct one. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LII Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2023/paper/view/17446 | |
dc.subject | “Що? Де? Коли?” | uk |
dc.subject | інтелектуальні ігри | uk |
dc.subject | програмний застосунок | uk |
dc.subject | "What? Where? When?" | uk |
dc.subject | intellectual games | uk |
dc.subject | software application | uk |
dc.title | Розробка програмної системи для гри в “що? де? коли?” | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.94 | |
dc.relation.references | 5 Main Benefits of Brain Training Games [ ]. 2019. : https://www.hhmglobal.com/knowledge-bank/news/5-main-benefits-of-brain-traininggames. | |
dc.relation.references | Rotshtein A., Rakytyanska H. Fuzzy Evidence in Identification, Forecasting and Diagnosis, volume 275 of Studies in Fuzziness and Soft Computing, Springer, Heidelberg, 2012. doi: 10.1007/978-3-64225786-5. | |