Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРешетнік, О. О.uk
dc.date.accessioned2024-03-08T11:20:29Z
dc.date.available2024-03-08T11:20:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationРешетнік О. О. Питання визначення доступності систем на базі хмарних рішень під час їх розробки [Електронний ресурс] / О. О. Решетнік // Матеріали LII Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2023/paper/view/17393.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39414
dc.description.abstractSLA або Service Level Agreement – це угода про рівень надання послуги. Одним з ключових елементів SLA є доступність послуги (Service Availability, SA) – час працездатності послуги у відсотках від часу надання послуги. Запропоновано метод визначення доступності SLA для систем побудованих на базі компонентів у хмарах AWS, GCP, Azure та інших, що враховує період активної розробки системи.uk
dc.description.abstractSLA is Service Level Agreement. One of key elements of SLA is Service Availability (SA). Service availability is simply the measure of the service being available and accessible to the customers during the time you promised to keep the service available. It's usually calculated as a percentage. Proposed the method of service availability definition for systems with cloud components from AWS, GCP, Azure and others. Also, system active development lifecycle considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LII Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2023/paper/view/17393
dc.subjectУгода про рівень надання послугиuk
dc.subjectДоступність сервісуuk
dc.subjectХмарні рішенняuk
dc.subjectService Level Agreementen
dc.subjectService Availabilityen
dc.subjectCloud Solutionsen
dc.titleПитання визначення доступності систем на базі хмарних рішень під час їх розробкиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.9
dc.relation.referencesJoe H. Service Availability: Calculations and Metrics, Five 9s, and Best Practices. [Электронный ресурс] – Режим доступу: https://www.bmc.com/blogs/service-availability-calculation-metrics/en
dc.relation.referencesSite Reliability Engineering / B. Beyer, C. Jones, J. Petoff, N. Murphy – O'Reilly Media, Incorporated, 2016. – 524 pages. – ISBN 978-149-192-912-4en
dc.relation.references. Sastry S. How to Calculate and Design IT Service Availability. [Электронный ресурс] – Режим доступу: https://www.linkedin.com/pulse/how-calculate-design-service-availability-shashi-sastry/?trk=pulse-article_more-articles_relatedcontent-carden
dc.relation.references. Теорія ймовірностей та математична статистика / О. І. Кушлик-Дивульська, Н. В. Поліщук, Б. П. Орел, П. І. Штабалюк – К: НТУУ «КПІ», 2014. – 212 с. – ISBN 978-966-622-654-2uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію