Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКучерявий, І. В.uk
dc.contributor.authorРоманюк, О. В.uk
dc.date.accessioned2024-03-08T11:21:04Z
dc.date.available2024-03-08T11:21:04Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКучерявий І. В. Гейміфікація в освіті на прикладі програмної платформи для вивчення мов duolingo [Електронний ресурс] / І. В. Кучерявий, О. В. Романюк // Матеріали LII Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2023/paper/view/17478.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39427
dc.description.abstractПроаналізовано статистику використання гейміфікації в освіті. Досліджено переваги та недоліки гейміфікації в освіті. Наведено приклад успішної фінансової статистики компанії Duolingo.uk
dc.description.abstractThe statistics of the use of gamification in education were analyzed. The advantages and disadvantages of gamification in education are studied. An example of successful financial statistics of the company is givenen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LII Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2023/paper/view/17478
dc.subjectгейміфікація в освітіuk
dc.subjectDuolingouk
dc.subjectмотивація та залучення учнівuk
dc.subjectgamification in educationuk
dc.subjectDuolingouk
dc.subjectstudent motivation and engagementuk
dc.titleГейміфікація в освіті на прикладі програмної платформи для вивчення мов duolingouk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.42
dc.identifier.udc377.169.3
dc.relation.referencesChris A. How to Engage the Students Who Need It Most: Gamification [ ] / Aviles Chris // edsurge. 2014. : https://www.edsurge.com/news/2014-12-20-how-to-engage-the-students-who-need-it-mostgamification.
dc.relation.referencesYusuf I. Kahoot! as a Gamification Tool in Vocational Education: More Positive Attitude, Motivation and Less Anxiety in EFL [ ] / I. Yusuf, G. dris // Journal of Computer and Education Research 9. 2021. : https://www.researchgate.net/publication/353646098_Kahoot_as_a_Gamification_Tool_in_Vocational_Education_More_Positive_A ttitude_Motivation_and_Less_Anxiety_in_EFL.
dc.relation.references54 Gamification Statistics You Must Know: 2023 Market Share Analysis & Data [ ] // financesonline : https://financesonline.com/gamification-statistics/.
dc.relation.referencesDuolingo application [ ] // Duolingo : https://www.duolingo.com/.
dc.relation.references. Duolingo IPO [ ] / // Forbes. 2021. : https://forbes.ua/news/servis-vivchennya-movi-duolingo-viyshov-na-ipo-u-pershiy-den-torgivyogo-otsinka-sklala-blizko-5-mlrd-29072021-2158.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію