Прогінний тунель мілкого закладання для влаштування лінії метротрамвая
Автор
Швець, В. В.
Лисюк, О. І.
Калініченко, В. С.
Кудлаєнко, О. О.
Дата
2013Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Запропоновано вирішення прогінного тунелю під трамвайними коліями з одного бокупроїжджої частини. Наведено новий метод влаштування огороджуючих конструкцій тунелямілкого закладання, що зводиться відкритим способом. Розроблено схему конструкції котловану.Показано поперечний переріз нового тунельного огородження із збірного залізобетону та плоскоїплити перекриття. Запропоновано рострубний метод кріплення огороджуючих конструкційтунелю. Обґрунтовано раціональність використання нової огороджуючої конструкції з отворомдля швидкого влаштування лінії метротрамвая. Предложено решение пролетного тоннеля под трамвайными путями с одной стороныпроезжей части. Приведен новый метод устройства ограждающей конструкции тоннелямелкого заложения, возводимого открытым способом. Разработана схема конструкциикотлована. Показано поперечное сечение нового туннельного ограждения из сборногожелезобетона и плоской плиты перекрытия. Предложено раструбний метод крепленияограждающих конструкций тоннеля. Обоснована рациональность использования новойограждающей конструкции с отверстием для быстрого устройства линии метротрамвая. The solution to the transit tunnel under the tram tracks on one side of the carriageway. Is a newmethod of installation of the enclosures shallow tunnel being built open way. The scheme of constructionof the pit. Shows across-section of the new tunnel of precast concrete fencing and a flat slab. Push-fitfastening method proposed walling tunnel. Proved rationality of using the new cladding with a holefor aquick line devices metrotram.
URI:
http://stmkvb.vntu.edu.ua/index.php/stmkvb/article/view/311
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3948