• English
    • русский
    • українська
  • English 
    • English
    • русский
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві
  • Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. 2013. № 2
  • View Item
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві
  • Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. 2013. № 2
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Прогінний тунель мілкого закладання для влаштування лінії метротрамвая

Author
Швець, В. В.
Лисюк, О. І.
Калініченко, В. С.
Кудлаєнко, О. О.
Date
2013
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. БМГА [1321]
  • Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. 2013. № 2 [26]
Abstract
Запропоновано вирішення прогінного тунелю під трамвайними коліями з одного бокупроїжджої частини. Наведено новий метод влаштування огороджуючих конструкцій тунелямілкого закладання, що зводиться відкритим способом. Розроблено схему конструкції котловану.Показано поперечний переріз нового тунельного огородження із збірного залізобетону та плоскоїплити перекриття. Запропоновано рострубний метод кріплення огороджуючих конструкційтунелю. Обґрунтовано раціональність використання нової огороджуючої конструкції з отворомдля швидкого влаштування лінії метротрамвая.
 
Предложено решение пролетного тоннеля под трамвайными путями с одной стороныпроезжей части. Приведен новый метод устройства ограждающей конструкции тоннелямелкого заложения, возводимого открытым способом. Разработана схема конструкциикотлована. Показано поперечное сечение нового туннельного ограждения из сборногожелезобетона и плоской плиты перекрытия. Предложено раструбний метод крепленияограждающих конструкций тоннеля. Обоснована рациональность использования новойограждающей конструкции с отверстием для быстрого устройства линии метротрамвая.
 
The solution to the transit tunnel under the tram tracks on one side of the carriageway. Is a newmethod of installation of the enclosures shallow tunnel being built open way. The scheme of constructionof the pit. Shows across-section of the new tunnel of precast concrete fencing and a flat slab. Push-fitfastening method proposed walling tunnel. Proved rationality of using the new cladding with a holefor aquick line devices metrotram.
 
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://stmkvb.vntu.edu.ua/index.php/stmkvb/article/view/311
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3948
View/Open
309.pdf (878.4Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ