dc.contributor.author | Власенко, А. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-01-19T13:44:06Z | |
dc.date.available | 2016-01-19T13:44:06Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Власенко А. М. Підхід до написання підручника «металознавство та зварювання» з використанням керівних принципів модульної методології [Текст] / А. М. Власенко // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. - 2013. - № 2. - С. 18-21. | uk |
dc.identifier.issn | 2311-1437 | |
dc.identifier.issn | 2311-1429 | |
dc.identifier.uri | http://stmkvb.vntu.edu.ua/index.php/stmkvb/article/view/297 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3964 | |
dc.description.abstract | Викладений своєрідний підхід до написання технічного навчального посібника, в основуякого покладені концептуальні підходи та керівні принципи модульної методології. Наведеніприклади будови навчальних елементів та рисунків.Запропоновано логічну послідовність підходів до написання посібника, яка залишає завикладачем широкі методичні можливості для поглиблення викладеного матеріалу як за змістом,так і за формою. | uk |
dc.description.abstract | Изложен своеобразный подход к написанию технического учебного пособия, в основукоторого положены концептуальные подходы и руководящие принципы модульной методологии.Приведены примеры строения учебных элементов и рисунков.Предложено логическую последовательность подходов к написанию пособия, котораяоставляет за преподавателем широкие методические возможности для углубления изложенногоматериала как по содержанию, так и по форме. | ru |
dc.description.abstract | An original approach to creating a technical training material that is based on conceptualapproaches and guiding principles of modular methodology is being outlined. Examples of structure oftraining elements and images are attached.The logical sequence of approaches to writing guide that ample reserves teacher teachingopportunities for deepening the material both in content and in form. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | посібник | uk |
dc.subject | навчальний модуль | uk |
dc.subject | навчальний елемент | uk |
dc.subject | методологія | uk |
dc.subject | викладання | uk |
dc.subject | лакунарний метод | uk |
dc.subject | модульний блок | uk |
dc.subject | пособие | ru |
dc.subject | учебный модуль | ru |
dc.subject | учебный элемент | ru |
dc.subject | методология | ru |
dc.subject | преподавание | ru |
dc.subject | лакунарный метод | ru |
dc.subject | модульный блок | ru |
dc.subject | manual | en |
dc.subject | training module | en |
dc.subject | training element | en |
dc.subject | methodology | en |
dc.subject | teaching | en |
dc.subject | method lacunary | en |
dc.subject | modular unit | en |
dc.title | Підхід до написання підручника «металознавство та зварювання» з використанням керівних принципів модульної методології | uk |
dc.title.alternative | Approach to writing the textbook "physical metallurgy and welding" using guidelines module methodology | en |
dc.title.alternative | Подход к написанию учебника «металловедение и сварка» с использованием руководящих принципов модульной методологии | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 378.177 | |