Показати скорочену інформацію

Mindmapping as a method of forming the professional competencies of specialists in international law

dc.contributor.authorРисинець, Н. О.uk
dc.date.accessioned2024-03-14T17:43:36Z
dc.date.available2024-03-14T17:43:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationРисинець Н. О. Майндмеппінг як метод формування професійних компетенцій фахівців з міжнародного права [Електронний ресурс] / Н. О. Рисинець // Матеріали L Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2021/paper/view/12936.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39767
dc.description.abstractВ статті розглянуто особливості застосування ментальних карт та програм для їх створення з метою покращення запам’ятовування матеріалу та підвищення якості знань фахівців з міжнародного права.uk
dc.description.abstractThe article considers the peculiarities of the use of mental maps and programs for their creation in order to improve the memorization of material and improve the quality of knowledge of specialists in international law.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2021/paper/view/12936
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectмейндмеппінгuk
dc.subjectментальні картиuk
dc.subjectпроективні технологіuk
dc.subjecteducationen
dc.subjectmindmappingen
dc.subjectmental mapsen
dc.subjectprojective technologiesen
dc.titleМайндмеппінг як метод формування професійних компетенцій фахівців з міжнародного праваuk
dc.titleMindmapping as a method of forming the professional competencies of specialists in international lawen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc334.72
dc.relation.referencesРомановський О. Г., Гриньова В. М., Резван О. О. Ментальні карти як інноваційний спосіб організації інформації в навчальному процесі вищої школи. Інформаційні технології і засоби навчання. – 2018. – Т. 64. – № 2. – С. 185–195.uk
dc.relation.referencesСілкова О. В., Лобач Н. В. Педагогічна технологія візуалізації навчальної інформації. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. – 2018. – Вип. 62. – С. 180–183.uk
dc.relation.referencesБьюзен Т., Бьюзен Б. Супермышление. – Изд. «Попурри». – 2007. – С. 214ru
dc.relation.referencesБьюзен Т., Бьюзен Б. Интеллект-карты. Практическое руководство. – 2010. – С. 187.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію