Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСметанюк, А. О.uk
dc.contributor.authorСидорук, В. О.uk
dc.date.accessioned2024-03-15T11:44:35Z
dc.date.available2024-03-15T11:44:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationСметанюк А. О. Маркетингова стратегія в системі управління підприємством «KNESS» [Електронний ресурс] / О. А. Сметанюк, В. О. Сидорук // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2021/paper/view/12780.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39898
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання формування маркетингової стратегії підприємства, її місця в загальній стратегії розвитку підприємства. Показано специфіку розробки маркетингової стратегії, Розглянуто сучасні методи та інструменти посилення впливу механізму управління.uk
dc.description.abstractThe article considers the formation of the marketing strategy of the enterprise, its place in the overall strategy of enterprise development. The specifics of marketing strategy development are shown, Modern methods and tools for strengthening the influence of the management mechanism are considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2021/paper/view/12780
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk
dc.subjectсистема управлінняuk
dc.subjectальтернативна енергетикаuk
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectenterprise competitivenessen
dc.subjectmanagement systemen
dc.subjectalternative energyen
dc.titleМаркетингова стратегія в системі управління підприємством «KNESS»uk
dc.title.alternativeMarketing strategy in the management system of KNESS enterpriseen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138.631.11
dc.relation.referencesЗозульов О. До питання про методологічну основу формування рішень у бізнесі / О. Зозульов // Банківська справа. 2010. № 2/3. С. 71–77.uk
dc.relation.referencesЄранкін О. О. Періодизація еволюції маркетингу в АПК України та перспективи його розвитку / О. О. Єранкін // Економіка АПК. 2008. № 1. С.324-340uk
dc.relation.referencesЗавьялов П. Проблемы международной конкурентоспособности товаропроизводителей и пути их решения // Маркетинг. – 2008. - № 10. – С. 45-49.ru
dc.relation.referencesKNESS. URL: https://kness.energy (дата звернення 4.03.2021 р.)en
dc.relation.referencesВідновлювана енергетика в Україні. URL: https://uare.com.ua (дата звернення 4.03.2021 р.)uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію