dc.contributor.author | Кобилянський, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Пугач, В. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-03-18T12:09:11Z | |
dc.date.available | 2024-03-18T12:09:11Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Кобилянський О. В. Закордонний досвід професійної підготовки майбутніх правозахисників засобами дистанційного навчання [Електронний ресурс] / О. В. Кобилянський, В. М. Пугач // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2022/paper/view/15148. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39955 | |
dc.description.abstract | Розвиток вищої освіти України, який впродовж останнього часу відбувається в досить невизначених умовах, зважаючи на існуючі виклики для людства, може бути ефективним лише при умові використання технологій дистанційного навчання. В розвинутих країнах світу наголошується не лише на потребі у формуванні вмінь самостійно знаходити інформацію, критично її аналізувати, але й вдосконалювати свої професійні навички на всіх етапах життєвого шляху. Саме для досягнення цієї мети розробляються та впроваджуються нові дистанційні технології особистісно-орієнтованого навчання. З метою визначення засад методологічної системи професійної підготовки майбутніх правозахисників засобами дистанційного навчання проаналізовано наявний закордонний досвід впровадження дистанційного навчання та запропоновано можливі шляхи щодо його адаптації в ЗВО Україні. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2022/paper/view/15148 | |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk |
dc.subject | дистанційна освіта | uk |
dc.subject | професійна освіта | uk |
dc.subject | закордоннийдосвід | uk |
dc.title | Закордонний досвід професійної підготовки майбутніх правозахисників засобами дистанційного навчання | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.147 | |
dc.relation.references | Blair B.S. Babson research fi nds most institutions remain undecided about massive open online courses. URL: http://www.babson.edu/News-Events/babson-news/Pages/130107-2012-survey-ofonline-learning-results.aspx. | |
dc.relation.references | Postgraduate programs in UK [Electronic resource]. URL: http://www.studyin-uk.com/r/pg/. | |
dc.relation.references | Bailey C. J., Card K. A. Effective pedagogical practices for online teaching: Perception of experienced instructors. Internet and Higher Education. 2009. 12(34). . 152155. doi: 10.1016/j.iheduc.2009.08.002. 4. . . . : . 2021. . 47. . 2634. DOI https://doi.org/10.37915/pa.vi47.145. | |
dc.relation.references | Tate W. F. COVID-19: Be a part of flattening the curve. Diverse: Issues in Higher Education. 2020. URL: https://diverseeducation.com/article/169901/. | |
dc.relation.references | Supiano B. Why you shouldnt try to replicate your classroom teaching online. The Chronicle of Higher Education. 2020, April 30. URL: https://www.chronicle.com/article/Why-You- Shouldn-t-Tryto/248664 | |
dc.relation.references | Darby F. 5 Low-tech, time-saving ways to teach online during Covid-19. The Chronicle of Higher Education. 2020, April 14. URL: https://www.chronicle.com/article/5-Low-Tech-Time-SavingWays/248519. | |
dc.relation.references | Ruf J. Report: Pandemic may put financial, enrollment strain on colleges. Diverse: Issues in Higher Education. 2020. URL: https://diverseeducation.com/article/169894/. | |
dc.relation.references | Yaser Mahmoud Al-Harazneh, Faisal Lafee Alobeytha, Talal Abd Alhameed Alodwan. Students' Perceptions of E-Learning Systems at the Jordanian Universities Through the Lens of E-Business Booming During the Coronavirus Pandemic. International Journal of Distance Education Technologies (IJDET). 2022. 20(1). DOI: 10.4018/IJDET.295981. URL: https://www.igiglobal.com/article/students-perceptions-learning-systems-jordanian/295981. | |
dc.relation.references | Michael W. Marek (Wayne State College, USA), Chiou Sheng Chew (Universiti Teknologi MARA, Shah Alam, Malaysia), Wen-chi Vivian Wu (Asia University, Taichung City, Taiwan). Teacher Experiences in Converting Classes to Distance Learning in the COVID-19 Pandemic. International Journal of Distance Education Technologies (IJDET). 2021. 19(1). DOI: 10.4018/IJDET.20210101.oa3. URL: https://www.igi-global.com/article/teacher-experiences-inconverting-classes-to-distance-learning-in-the-covid-19-pandemic /264399. | |
dc.relation.references | Svio Resende Guadelupe (Centro Universitrio Carioca, Brazil), Danilo Pestana Freitas (Universidade Federal do Rio de Janeiro, Brazil), Paulo Victor Rodrigues De Carvalho (Instituto de Engenharia Nuclear, Brazil), Alessandro Jatob (Fundao Oswaldo Cruz, Brazil). Monitoring Student Performance Through an Agile Project-Based Assessment Strategy for Distance Higher Education. International Journal of Distance Education Technologies (IJDET). 2021. 19(4). DOI: 10.4018/IJDET.286739. URL: https://www.igi-global.com/article/monitoring-student-performancethrough-an-agile-project-based-assessment-strategy-for-distance-higher-education/286739. | |