dc.contributor.author | Жиганов, В. | uk |
dc.contributor.author | Богач, І. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-03-19T14:14:24Z | |
dc.date.available | 2024-03-19T14:14:24Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Жиганов В. Розробка додатку для розвитку розумових здібностей у дітей з використанням фреймворку Flutter та мови Dart [Електронний ресурс] / В. Жиганов, І. В. Богач // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2022/paper/view/15898. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40090 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається процес розвитку розумових здібностей у дітей задопомогою мобільних додатків. Визначена роль розвиваючих мобільних додатків у процесі розвитку розумових здібностей у дітей, особливо в
період пандемії COVID-19. В статті розглянуто розроблений мобільний додаток GeoBoard, який допомагає
дітям, завдяки інтерактивним вправам, розвинути навички запам'ятовування, концентрації, уваги та реакції. | uk |
dc.description.abstract | The process of development of intellectual skills in kids with the help of mobile applications. The defined role of educational applications for children during the COVID-19 pandemic. Geoboard as a mobile application which helps develop memory, concentration, attention and reaction. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2022/paper/view/15898 | |
dc.subject | мобільний додаток | uk |
dc.subject | розробка | uk |
dc.subject | розвиток | uk |
dc.subject | Dart | en |
dc.subject | Flutter | en |
dc.subject | mobile application | en |
dc.subject | development | en |
dc.subject | GeoBoard | en |
dc.title | Розробка додатку для розвитку розумових здібностей у дітей з використанням фреймворку Flutter та мови Dart | uk |
dc.type | Thesis | |
dcterms.references | Абрамян Г.В. Моделі розвитку навчально-освітніх, науково-дослідних та промислово-виробничих ІТ-технологій,
сервісів та процесів у Росії та країнах ближнього зарубіжжя в умовах імпортозаміщення програмного забезпечення / Г.В.
Абрамян// Інформатика: проблеми, методологія, технології. 2018. С. 363-368. | uk |
dc.identifier.udc | 004.415.25 | |
dc.identifier.udc | 374.3 | |
dc.relation.references | Абрамян Г.В. Інформаційні системи, засоби та технології інтеграції культури та економіки / Г.В. Абрамян // Освіта
у процесі гуманізації сучасного світу. СПб. 2004. С. 155-157. | uk |
dc.relation.references | Абрамян Г.В. Інформаційні технології та їх технічна реалізація/Г.В. Абрамян, Р.Р. Фокін, Б.Т. Мозгірьов // ЛГОУ
ім. А.С. Пушкіна. СПб., 2004. | uk |
dc.relation.references | Абрамян Г.В. До питання щодо проблеми управління розвитком та функціонуванням суспільства споживання в
умовах інформаційного суспільства / Г.В. Абрамян // Суспільство споживання та сучасні проблеми сфери послуг. СПб.,
2010. С. 19. | uk |
dc.relation.references | Абрамян Г.В., Рисков С.А. Проект інтелектуальної інформаційної системи освітніх сервісів та послуг північнозахідного регіону / Г.В. Абрамян, С.А. Ризиків/Нижньовартовського ГУ. 2016. С. 1390-1392. | uk |
dc.relation.references | Атаян А.М. Хмарні технології як сучасний інструмент управління інформаційними ресурсами/О.М. Атаян//
Бюлетень Владикавказького інституту управління. – 2013. – №42. – С. 314-321. | uk |