Підвищення ефективності тягового електропривода трамвая КТ4-СУ
Анотації
За результатами досліджень у роботі запропоновано новий шлях вирішення задачі широтно імпульсного керування силовим перетворювачем, який служить для живлення двигуна постійного струму послідовного збудження трамвая. Шляхом комп’ютерного моделювання виконується порівняння трьох методів розрахунку регуляторів системи «широтно-імпульсний перетворювач – двигун постійного струму». В електроприводі постійного струму з широтно-імпульсним способом керування напруги живлення двигуна складнощі викликає розрахунок системи керування. Ці складнощі пов’язані з імпульсним характером роботи силового перетворювача, а також з тим, що у якості двигуна використовується двигун послідовного або змішаного збудження. Для заданих умов роботи трамвая також розраховано параметри електропривода, вибрано основні
елементи та виконано техніко-економічне порівняння існуючих варіантів реалізації.
Ключові слова: трамвай, двигун постійного струму змішаного збудження, модальне керування,
підпорядковане регулювання, метод розділення According to the results of research, a new way of solving the problem of pulse-width control of the
power converter, which serves to power the DC motor of sequential excitation of the tram, is proposed. The
computer simulation compares three methods of calculating the regulators of the system "pulse-width
converter - DC motor". In a DC electric drive with a pulse-width method of controlling the supply voltage
of the motor, the calculation of the control system causes difficulties. These difficulties are due to the pulse
nature of the power converter, as well as the fact that the motor uses a serial or mixed excitation motor.
For the given conditions of work of the tram parameters of the electric drive are also calculated, the
basic elements are chosen and technical and economic comparison of existing variants of realization is
executed.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40213