• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LI НТКП ВНТУ (2022)
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2022)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LI НТКП ВНТУ (2022)
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2022)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Підвищення ефективності тягового електропривода трамвая КТ4-СУ

Author
Жуков, О. А.
Щербина, Р. В.
Date
2022
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2022) [88]
Abstract
За результатами досліджень у роботі запропоновано новий шлях вирішення задачі широтно імпульсного керування силовим перетворювачем, який служить для живлення двигуна постійного струму послідовного збудження трамвая. Шляхом комп’ютерного моделювання виконується порівняння трьох методів розрахунку регуляторів системи «широтно-імпульсний перетворювач – двигун постійного струму». В електроприводі постійного струму з широтно-імпульсним способом керування напруги живлення двигуна складнощі викликає розрахунок системи керування. Ці складнощі пов’язані з імпульсним характером роботи силового перетворювача, а також з тим, що у якості двигуна використовується двигун послідовного або змішаного збудження. Для заданих умов роботи трамвая також розраховано параметри електропривода, вибрано основні елементи та виконано техніко-економічне порівняння існуючих варіантів реалізації. Ключові слова: трамвай, двигун постійного струму змішаного збудження, модальне керування, підпорядковане регулювання, метод розділення
 
According to the results of research, a new way of solving the problem of pulse-width control of the power converter, which serves to power the DC motor of sequential excitation of the tram, is proposed. The computer simulation compares three methods of calculating the regulators of the system "pulse-width converter - DC motor". In a DC electric drive with a pulse-width method of controlling the supply voltage of the motor, the calculation of the control system causes difficulties. These difficulties are due to the pulse nature of the power converter, as well as the fact that the motor uses a serial or mixed excitation motor. For the given conditions of work of the tram parameters of the electric drive are also calculated, the basic elements are chosen and technical and economic comparison of existing variants of realization is executed.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40213
View/Open
16142.pdf (247.7Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ