Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБондар, Д. С.uk
dc.contributor.authorКорнієнко, В. О.uk
dc.date.accessioned2024-03-20T14:27:02Z
dc.date.available2024-03-20T14:27:02Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationБондар Д. С. Медіа впливи як чинник деформації суспільної свідомості [Електронний ресурс] / Д. С. Бондар, В.О.Корнієнко // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2022/paper/view/15227.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40454
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню медіа впливів на суспільну свідомість.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to study of media influences on public consciousness.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2022/paper/view/15227
dc.subjectмедіа впливuk
dc.subjectефектuk
dc.subjectзасоби масових інформаційuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectmedia influenceen
dc.subjecteffecten
dc.subjectmediaen
dc.subjectresearchen
dc.titleМедіа впливи як чинник деформації суспільної свідомостіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc316
dc.relation.referencesРізун В. В. Теорія масової комунікації: підруч. для студ. / В.В. Різун. – Київ: Просвіта, 2008.uk
dc.relation.referencesМак-Квейл. Д. Теорія масової комунікації // Деніс Мак-Квейл [перекл. з англ. О.Возьна, Г. Сташків]. — Львів : Літопис, 2010uk
dc.relation.referencesХаррис Р. Психология массовых коммуникаций / Ричард Харрис. – Москва: ОЛМА-ПРЕСС, 2002.ru
dc.relation.referencesБутиріна М.В. Ефективність мас-медіа в контексті теорії стереотипів / М.В. Бутиріна // Филология. Социальная коммуникация. — 2008.uk
dc.relation.referencesІванов О.В. Ефекти масової комунікації / Олег Іванов // Лекція 10. - Київ, 2013uk
dc.relation.referencesDominick, J. The dynamics of mass communication: Media in the digital age / Joseph R. Dominick — McGraw-Hill Higher Education, 2011.en
dc.relation.referencesBarrett, D., & Leddy, S. Assessing creative media’s social impact. // The Fledgeling Fund. - 2008en
dc.relation.referencesValkenburg P., Peter J.Five Challenges for the Future of Media-Effects Research // International Journal of Communication. -- vol.7 -- 2013.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію