dc.contributor.author | Слободянюк, О. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-03-25T11:10:23Z | |
dc.date.available | 2024-03-25T11:10:23Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Слободянюк О. М. Моніторинг стану сформованості системи забезпечення академічної доброчесності [Електронний ресурс] / О. М. Слободянюк // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-inkonf/all-inkonf-2022/paper/view/16066. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40700 | |
dc.description.abstract | Порушено проблему однієї з складових запровадження системи забезпечення академічної доброчесності в університеті, а саме її моніторинг. Визначена роль моніторингу рівня сформованості системи. Охарактеризовано компоненти та індикатори визначення стану сформованості системи та підкреслено важливість реагування на чинники, які уповільнюють подальший процес впровадження змін. Відзначено, що результати моніторингу мають бути підставою для організаційно-педагогічних та управлінських рішень, які сприятимуть створенню позитивного, сприятливого й доброчесного освітнього і наукового середовища. | uk |
dc.description.abstract | The problem of one of the stages of introduction of the system of ensuring academic integrity at the university, namely - monitoring, was raised. The role of monitoring the level of formation of the system is determined. The components and indicators of determining the state of formation of the system are characterized and the importance of responding to factors that slow down the further process of implementation of changes is emphasized. It is noted that the results of monitoring should be the basis for organizational, pedagogical and managerial decisions that will contribute to the creation of a positive, favorable and virtuous educational and scientific environment. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-inkonf/all-inkonf-2022/paper/view/16066 | |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | академічна доброчесність | uk |
dc.subject | моніторинг забезпечення академічної доброчесності | uk |
dc.subject | higher education | en |
dc.subject | academic integrity | en |
dc.subject | monitoring the provision of academic integrity | en |
dc.title | Моніторинг стану сформованості системи забезпечення академічної доброчесності | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 1:378:(171+172.1+174.7+177.9)+82:176.8 | |
dc.relation.references | Рекомендації для закладів вищої освіти щодо розробки та впровадження університетської системи забезпечення академічної доброчесності (затверджено рішенням Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 29 жовтня 2019 року Протокол № 11) (2019). URL: http://surl.li/abbqj. | uk |
dc.relation.references | Zwaan B. Higher Education in 2040: A Global Approach (2017). Amsterdam University Press. 255 р. | en |
dc.relation.references | Bertram Gallant, T. & Drinan, P. (2008). Toward a model of academic integrity institutionalization: Informing practice in postsecondary education. Canadian Journal of Higher Education, 38 (2), 25‒43. | en |
dc.relation.references | Енциклопедія освіти / НАПН України; [гол. ред. В. Г. Кремень]: 2-ге вид., допов. Та перероб. Київ: Юрінком Інтер, 2021. 1144. С. 588‒589. | uk |
dc.relation.references | Проєкт «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» (Academic Integrity and Quality Initiative – Academic IQ). URL: https://americancouncils.org.ua/programs/academiq/. | uk |