Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЯцун, А. С.uk
dc.contributor.authorГлущенко, Л. Д.uk
dc.date.accessioned2024-03-25T12:33:11Z
dc.date.available2024-03-25T12:33:11Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЯцун А. С. Основні види маркетингових цінових стратегій [Електронний ресурс] / А. С. Яцун, Л. Д. Глущенко // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2023/paper/view/17811.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40715
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні види цінових стратегій та визначено особливості проблеми їх вибору.uk
dc.description.abstractThe article discusses the main types of pricing strategies and identifies the peculiarities of the problem of their choice.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2023/paper/view/17811
dc.subjectцінаuk
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectцінові стратегіїuk
dc.subjectкласифікація цінових стратегійuk
dc.subjectpriceen
dc.subjectpricingen
dc.subjectpricing strategiesen
dc.subjectclassification of pricing strategiesen
dc.titleОсновні види маркетингових цінових стратегійuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc338.5
dc.relation.referencesиркова, Ю. Л., & Квасниця, В. М. ЦІНОВА СТРАТЕГІЯ СУБ’ЄКТІВ ЗЕД В УКРАЇНІ: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА НАПРЯМИ РОЗВИТКУ. Економічний простір, (171), 2021. 47-51c. URL: https://doi.org/10.32782/2224- 6282/171-8uk
dc.relation.referencesПоконська О. Ю., Шуміленко Ю. О., Бойко К. С. ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В УКРАЇНІ. Юридичний науковий електронний журнал, 2020. 156 – 158с. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0374/2020-2/40uk
dc.relation.referencesЗавербний А. С., Ніценко Д. О. Цінові стратегії підприємства: сутність, види, проблеми формування. Економіка та суспільство. 2022. № 44. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-44-2uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію