Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШтовба, О. В.uk
dc.date.accessioned2024-03-25T12:37:09Z
dc.date.available2024-03-25T12:37:09Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationШтовба О. В. Управління показом рекламних повідомлень за адаптаційною схемою багаторукого бандитаО. В. Штовба // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2023/paper/view/17493.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40754
dc.description.abstractбагаторукого бандита. За цією схемою запускаються всі варіанти рекламних повідомлень одночасно з обліком реакції користувачів за кожним із них. Зміна частоти показу того чи іншого варіанта рекламного повідомлення залежить від обсягу конверсії Вибір найкращого варіанту рекламного повідомлення здійснюється еволюційно вже під час рекламної компанії, що значно скорочує час і витрати на підготовчому етапі рекламної кампанії.uk
dc.description.abstractAccording to this scheme, all the variants of advertising messages start at the same time, and the customers' reactions to each of them are recorded. Changing the frequency of displaying the variants of an advertising message depends on the conversion values. The choice of the best variant of the advertising message is carried out evolutionarily during the advertising campaign. The proposed approach allows to significantly reduce time and costs at the initial stage of the advertising campaign.en
dc.language.isouaua
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2023/paper/view/17493
dc.subjectрекламуванняuk
dc.subjectуправління показом рекламиuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectсхема багаторукого бандитаuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectadvertising display managementuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectmulti-armed bandit schemeuk
dc.titleУправління показом рекламних повідомлень за адаптаційною схемою багаторукого бандитаua
dc.typeThesis
dc.identifier.udc659.1
dc.relation.referencesChoi H. et al. Online display advertising markets: A literature review and future directions. Information Systems Research. 2020. Vol. 31. 2. P. 556-575.
dc.relation.referencesAthey S., Imbens G. W. Machine learning methods that economists should know about. Annual Review of Economics. 2019. Vol. 11. P. 685-725.
dc.relation.referencesKarimi M., Jannach D., Jugovac M. News recommender systems Survey and roads ahead. Information Processing & Management. 2018. Vol. 54. 6. P. 1203-1227.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію