Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМайсон Котляр, Є.uk
dc.contributor.authorМіронова, Ю. В.uk
dc.date.accessioned2024-03-25T13:44:56Z
dc.date.available2024-03-25T13:44:56Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationМайсон Котляр Є. Обгрунтовування необхідності цифровізації рекламного менеджменту Українських підприємств [Електронний ресурс] / Є. Майсон Котляр, Ю. В. Міронова // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2023/paper/view/17537.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40777
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття цифровізації рекламного менеджменту, а також обґрунтовано необхідність застосування IT технологій при організації рекламного менеджменту українських підприємств.uk
dc.description.abstractThe article examines the concept of digitalization of advertising management, and also substantiates the need for the use of IT technologies in the organization of advertising management of Ukrainian enterprisesen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2023/paper/view/17537
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjectрекламний менеджментuk
dc.subjectцифрова трансформаціяuk
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectdigitalizationen
dc.subjectadvertising managementen
dc.subjectdigital transformationen
dc.titleОбгрунтовування необхідності цифровізації рекламного менеджменту Українських підприємствuk
dc.title.alternativeJustification of the need for digitalization of advertising management of Ukrainian enterprisesen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc659.113:330.341
dc.relation.referencesКотлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер. М.: Бизнес-книга. 1995. 698 сru
dc.relation.referencesПримак Т. О. Маркетингові комунікації: навчальний посібник / Т. О. Примак. К.: Ельга, Ніка-Центр, 2003. 280 сuk
dc.relation.referencesЗакон України "Про рекламу" №270/96 — Розділ 1: "Загальні положення".URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80#Textuk
dc.relation.referencesAmerican Marketing Association / Dictionary [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.ama.org/resources/Pages/ (дата звернення: 07.03.23)en
dc.relation.referencesМиронов Ю. Б., Крамар Р. М. Основи рекламної діяльності URL: https://kerivnyk.info/osnovy-reklamnoi-diyalnosti1-1 (дата звернення :07.03.23)uk
dc.relation.referencesMarketing management/Philip Kotler, Kevin Lane Keller. – 14th ed.р.658en
dc.relation.referencesРеклама,Вікіпедія,URL:https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0 (дата звернення :07.03.23)uk
dc.relation.referencesЦифрова трансформація , URL: https://www.konicaminolta.ua/uk-ua/rethink-work/business/digital-transformation-willevolve-your-business-t (дата звернення : 07.03.23uk
dc.relation.referencesТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ЦИФРОВІЗАЦІЇ ТА ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ , URL: http://confmanagement.kpi.ua/proc/article/view/230519 (дата звернення :07.03.23)uk
dc.relation.referencesЦифрова трансформація URL: https://business.diia.gov.ua/cases/tehnologii/cifrova-transformacia-naviso-vona-potribnaderzavi-ta-biznesu (дата звернення:10.03.23)uk
dc.relation.referencesРоманюк І. А., Мандич О. В., Сєвідова І. О., Бабко Н. М., Квятко Т. М. Рекламний менеджмент: навч. посібник. Харків: ХНТУСГ, 2020. 163 с URL: https://vo.uu.edu.ua/mod/resource/view.php?id=271045 (дата звернення :10.03.23)uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію