Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКудраш, В. О.uk
dc.date.accessioned2024-03-26T09:37:55Z
dc.date.available2024-03-26T09:37:55Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКудраш В. О. Аналіз можливості рекуперації енергії в підвісці автомобілів [Електронний ресурс] / В. О. Кудраш // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2023/paper/view/17949.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40984
dc.description.abstractРозглянуто стан проблеми рекуперації енергії в підвісці автомобілів, визначено основі вимоги до підвісок автомобілів з системами рекуперації енергії, запропоновано основні напрямки їх удосконалення.uk
dc.description.abstractThe state of the problem of energy recovery in car suspension is considered, the basis of the requirement for car suspension with energy recovery systems is determined, the main directions of their improvement are proposed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2023/paper/view/17949
dc.subjectпідвіскаuk
dc.subjectавтомобільuk
dc.subjectамортизаторuk
dc.subjectрекупераціяuk
dc.subjectенергоефективністьAbstractThe state of the problem of energy recovery in car suspension is considereduk
dc.subjectthe basis of the requirement for carsuspension with energy recovery systems is determineduk
dc.subjectthe main directions of their improvement are proposeduk
dc.subjectsuspensionuk
dc.subjectcaruk
dc.subjectshock absorberuk
dc.subjectrecuperationuk
dc.subjectenergy efficiencyВступПідвищення плавності ходу автомобілів переважно залежить від зменшення амплітуди коливань тавіброприскорення на місцяхuk
dc.subjectщо відведені для водія та пасажирів Причомуuk
dc.subjectпасажири по-різномуuk
dc.titleАналіз можливості рекуперації енергії в підвісці автомобілівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc629.11.012.813
dc.relation.referencesShakeel N. Avadhany analysis of hydraulic power transduction in regenerative royary scock absorbers as function of working fluid kinematic viscosity // S. B. Materials Science. Engineering Massachusetts Institute of Technology, 2009. 29
dc.relation.referencesAudi eROT suspension harvests energy as it rides the bumps [ ]. :https://newatlas.com/audi-erot-electrical-suspension/44848/
dc.relation.referencesAmir Maravandi Design and Implementation of a Regenerative Shock Absorber // Thesis Submitted in Partical Fulfillment of the Requirements for the Degree of Doctor of Philosophy, 2015. 124 p.
dc.relation.referencesRuichen Wang, Fengshou Gu, Robert Cattley, Andrew D. Ball Modelling, Testing and Analysis of a Regenerative Hydraulic Shock Absorber System //Energies 2016, 9, 386. 24 p. , ..., ., , , e-mail: leo.polishchuk@gmail.com, 21021, , ., . , . , 95. Polishchuk Leonid K., doctor of engineering sciences,h Vinnytsa national technical university, head of department Engineering breanch, , e-mail: leo.polishchuk@gmail.com, 21021, Vinnytsa, st. Khmelnytsky Highway, 95.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію