Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГалайда, Ю. Є.uk
dc.contributor.authorСосик, А. Ю.uk
dc.date.accessioned2024-03-26T09:38:40Z
dc.date.available2024-03-26T09:38:40Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationГалайда Ю. Є. Вибір та обґрунтування механізму корегування кутів встановлення керованих коліс передньопривідного автомобіля категорії м1 [Електронний ресурс] / Ю. Є. Галайда, А. Ю. Сосик // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2023/paper/view/17840.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40997
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання щодо обґрунтування впровадження системи автоматичного корегування кутів сходження керованих коліс передньопривідних автомобілів категорії М1. Визначені фактори, що впливають на кути встановлення керованих коліс під час руху транспортного засобу. Запропоновано структурну схему корегування кутів сходження під час руху транспортного засобу.uk
dc.description.abstractThe article examines the issue of the justification of the introduction of the system of automatic adjustment of the angle of convergence of steered wheels of front-wheel drive cars of the M1 category. Determined factors affecting the angles of installation of steered wheels during the movement of the vehicle. A structural scheme forcorrecting angles of ascent during vehicle movement is proposed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2023/paper/view/17840
dc.subjectкут сходженняuk
dc.subjectбічна силаuk
dc.subjectпасивне регулюванняuk
dc.subjectдорожні умовиuk
dc.subjectрежим рухуuk
dc.subjectangle of ascentuk
dc.subjectlateral forceuk
dc.subjectpassive adjustmentuk
dc.subjectroad conditionsuk
dc.subjectdriving modeuk
dc.titleВибір та обґрунтування механізму корегування кутів встановлення керованих коліс передньопривідного автомобіля категорії м1uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc629.3
dc.relation.references. . : , . . 2009. 2, .154159.
dc.relation.references. ., . ., . . .
dc.relation.references. . 1: . . . . : , 05.22.02. , 2017. 20 .


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію