• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2024)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2024)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Сегментація пивного асортименту компанії «Оболонь» для акцентованого рекламування за вимірювальними атрибутами

Автор
Штовба, О. В.
Лапковський, Є. А.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ММЕ [368]
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2024) [102]
Анотації
A new segmentation of the beer assortment group is proposed for accented advertising with rational motives. The novelty of the segmentation is applying such previously unused quantitative attributes as percentage of alcohol in beer and the rate of dry substances in the initial wort. The segmentation was carried out on beer and beermixes produced by Ukrainian company Obolon. As a result, trendy, central and 4 extreme beer segments were formed
 
Для акцентованого рекламування за раціональними мотивами запропоновано нова сегментацію пивної асортиментної групи. Новизною сегментації є використання незадіяних раніше кількісних атрибутах продукції, а саме, міцності напою та частки сухих речовин в початковому суслі. Сегментація здійснена на пива та пивних міксів, які виробляє українська компанія «Оболонь». В результаті сформувано трендовий, центральний та 4 екстремальні пивні сегменти.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41360
Відкрити
145686.pdf (408.2Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ