Impact of artificial intelligence on digital marketing business
Автор
Shalak, R. V.
Slobodianiuk, А. А.
Шалак, Р. В.
Слободянюк, А. А.
Дата
2024Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
This research explores the transformative impact of artificial intelligence (AI) on digital marketing. Drawing insights various sources, we highlight key trends such as the rapid integration of AI into mainstream technologies. The analysis focuses on AI`s role in enhancing marketing strategies through predictive marketing, personalized content, and dynamic pricing. It concludes by emphasizing the advantages of AI in improving efficiency, targeting capabilities, and competitiveness within the digital marketing landscape. В роботі досліджується трансформаційний вплив штучного інтелекту (ШІ) на цифровий маркетинг. Отримавши інформацію з різних джерел, ми висвітлюємо такі ключові тенденції, як швидка інтеграція штучного інтелекту в основні технології. Аналіз зосереджується на ролі штучного інтелекту в покращенні маркетингових стратегій за допомогою прогнозного маркетингу, персоналізованого контенту та динамічного ціноутворення. На завершення ми підкреслюємо переваги штучного інтелекту щодо підвищення ефективності, можливостей націлювання та конкурентоспроможності в цифровому маркетинговому середовищі.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41408