Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВітюк, А. В.uk
dc.contributor.authorНесен, Л. М.uk
dc.contributor.authorНесен, В. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-11T09:36:36Z
dc.date.available2024-04-11T09:36:36Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationВітюк А. В., Несен Л. М., Несен В. В. Актуалізація розвитку теоретичного базису категорії "організаційна поведінка". Інвестиції: практика та досвід. 2024. № 2. С. 106-111.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41439
dc.description.abstractДоведено актуальність дослідження організаційної поведінки в контексті розвитку вітчизняних госпо! дарських відносин через існування екстенсивний тип формування людських ресурсів; складність імпле! ментації зарубіжних управлінських практик; особливості менталітету українців; зміну мотивів та ціннос! тей співробітників та підприємств, виникнення можливостей віддаленого працевлаштування; початок війни, який сформував новий етап у менеджменті підприємств пов'язаний із зростанням цінності висо! кокваліфікованих працівників. Проаналізовано закордонний досвід дослідження організаційної поведін! ки в країнах світу за різних економічних умов та український науковий доробок в сфері дослідження тео! ретичного базису організаційної поведінки. Представлено авторське тлумачення організаційної поведі! нки як систему вербальних та невербальних комунікацій працівників під час діяльності як всередині ко! лективу, так і з зовнішніми сторонами (клієнтами, відвідувачами, постачальниками, контрагентами тощо), що засновані на засадах закону, моралі та поваги. З такого розуміння слідує чітке авторське відмежову! вання практичного та теоретичного аспекту категоріального апарату. Визначено основні засади форму! вання організаційної поведінки з боку працівників та з боку персоналу. Виявлено 3 домінуючих напрями трактування організаційної поведінки — як сутності виконуваних дій працівниками; як відносини в колек! тиві; як сфери наукових досліджень. Встановлено низку складових організаційної поведінки таких як: си! стема попередньо сформованих у особистості цінностей, поглядів, установок, досвіду, схильностей; особливості поведінки колективів, команд, напарників, груп, що характеризується безпосереднім спілку! ванням; можливості зміни вчинків та поглядів за умов неочікуваних інформаційних та соціальних контактів; траєкторія займаних позицій організаційними одиницями; виникнення взаємозв'язків між підприємством та іншими суб'єктами господарювання; недетермінований вплив зовнішнього cередовища у вигляді військових дій, макроекономічних чинників, глобалізації, погодніх умов тощо.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЧорноморський національний університет імені Петра Могилиuk
dc.relation.ispartofІнвестиції: практика та досвід. № 2 : 106-111.uk
dc.subjectорганізаційна поведінкаuk
dc.subjectпрацівникuk
dc.subjectколективuk
dc.subjectмотивuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectorganizational behavioren
dc.subjectemployeeen
dc.subjectteamen
dc.subjectmotiveen
dc.subjectenterpriseen
dc.titleАктуалізація розвитку теоретичного базису категорії "організаційна поведінка"uk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc005.95:331
dc.identifier.orcid0000-0001-5211-4948
dc.identifier.orcid0000-0002-1901-3704
dc.identifier.orcid0000-0003-4020-4035


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію