Відображеня елементи 1001-1020 із 1649

    • Методологічний концепт комунікативного підходу в освіті та педагогіці 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2012)
      Зроблена спроба означення комунікативного підходу як важливого методологічного принципу освіти та педагогіки. Увага акцентується на аналізі комунікації як онтологічної, телеологічної та аксіологічної основи розвитку ...
    • Етичні та психологічні засади формування компетентності менеджера 

      Прищак, М. Д.; Лесько, О. Й.; Прыщак, Н. Д.; Лесько, А. И.; Pryschak, M. D.; Lesko, O. Y. (ВНТУ, 2012)
      В статті проаналізована роль етичних та психологічних засад формування компетентності менеджера. Увага акцентується на необхідності введення в план підготовки менеджерів етичних та психологічних дисциплін та формування, ...
    • Трансцендентні та технологічні чинники духовності в працях українських педагогів початку ХХ століття (С. Русова, Я. Чепіга) 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Національний університет "Острозька академія", 2003)
      Визначається роль дискурсу трансцендентної та технологічної парадигм духовності у пошуку духовних орієнтирів українського народу. Розглядається історико-педагогічний аспект даного дискурсу через дослідження педагогічних ...
    • Суспільні засади ґенези теорії та практики комунікації в освіті України (друга половина 40-х – 50-ті роки ХХ століття) 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2009)
      Виявлено та проаналізовано суспільні засади генези комунікації в теорії та практиці освіти України (друга половина 40-х – 50-ті роки ХХ століття). Розглянуто історичні, політичні, світоглядні, психологічні чинники хрущовських ...
    • Поняття “духовність” у педагогічній думці України (друга половина ХІХ століття) 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал, 2006)
      У статті досліджується історико-педагогічний дискурс з проблем сутності і змісту поняття "духовність" у вітчизняній педагогіці другої половини ХІХ століття. Увага акцентується на розгляді генези поняття "духовність" у ...
    • Філософсько-педагогічна концепція духовності Я. Мамонтова 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2005)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині Я. Мамонтова. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності. Філософські та педагогічні ідеї Я. Мамонтова розглядаються ...
    • Трансформація поглядів на сутність та зміст поняття духовності в педагогічній спадщині Я. Чепіги 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал, 2007)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині Я.Чепігі. Увага акцентується на аналізі трансформації поглядів педагога на сутність і зміст духовності.
    • Філософські та педагогічні аспекти духовності у творчій спадщині Софії Русової 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Управління освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації ; Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2001)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині C. Русової. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності та розгляді трансцендентних та технологічних основ генези духовності.
    • Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни “Основи психології та педагогіки” для студентів усіх спеціальностей та всіх форм навчання 

      Мацко, Л. А.; Прищак, М. Д.; Первушина, Т. В.; Мацко, Л. А.; Прыщак, Н. Д.; Первушина, Т. В.; Matsko, L. A.; Pryschak, M. D.; Pervushina, T. V. (ВНТУ, 2006)
      Методичні вказівки передбачається використовувати в першу чергу на заняттях з дисципліни “Основи психології та педагогіки”. Крім того, даний матеріал може бути застосований студентами для самопізнання та пізнання інших ...
    • Психологія Частина І 

      Прищак, М. Д.; Мацко, Л. А.; Прыщак, Н. Д.; Мацко, Л. А.; Pryschak, M. D.; Matsko, L. A. (ВНТУ, 2013)
      Посібник розроблений відповідно до програми дисципліни “Психологія”. Посібник містить теоретичні матеріали із сучасної загальної психології, психології особистості та соціальної психології. Може бути використаний студентами, ...
    • Психологія. Частина ІІ 

      Прищак, М. Д.; Мацко, Л. А.; Прыщак, Н. Д.; Мацко, Л. А.; Pryschak, M. D.; Matsko, L. A. (ВНТУ, 2012)
      Посібник розроблений відповідно до програми дисципліни "Психологія". Посібник містить теоретичні матеріали із сучасної загальної та соціальної психології, методичні матеріали для проведення семінарських та практичних занять, ...
    • Психологія. Частина І 

      Прищак, М. Д.; Мацко, Л. А.; Прыщак, Н. Д.; Мацко, Л. А.; Pryschak, M. D.; Matsko, L. A. (ВНТУ, 2012)
      Посібник розроблений відповідно до програми дисципліни “Психологія”. Посібник містить теоретичні матеріали із сучасної загальної та соціальної психології, методичні матеріали для проведення семінарських та практичних занять, ...
    • Основи психології та педагогіки. Психологія 

      Мацко, Л. А.; Прищак, М. Д.; Первушина, Т. В.; Мацко, Л. А.; Прыщак, Н. Д.; Первушина, Т. В.; Matsko, L. A.; Pryschak, M. D.; Pervushina, T. V. (ВНТУ, 2011)
      Лабораторний практикум містить методики дослідження з психології, теоретичні та інструктивні матеріали до проведення лабораторного практикуму, теми домашніх завдань, додаткові методики для дослідження, список рекомендованої ...
    • Основи психології та педагогіки 

      Мацко, Л. А.; Прищак, М. Д.; Годлевська, В. Ю.; Мацко, Л. А.; Прыщак, Н. Д.; Годлевская, В. Ю.; Matsko, L. A.; Pryschak, M. D.; Godlevska, V. Y. (ВНТУ, 2010)
      Посібник розроблений у відповідності з програмою дисципліни “Основи психології та педагогіки”. В ньому розкрито загальні засади курсу психології та педагогіки. Посібник містить матеріали до проведення практичних занять, ...
    • Психологія. Частина ІІ 

      Прищак, М. Д.; Мацко, Л. А.; Прыщак, Н. Д.; Мацко, Л. А.; Pryschak, M. D.; Matsko, L. A. (ВНТУ, 2013)
      Посібник розроблений відповідно до програми дисципліни “Психологія”. Посібник містить теоретичні матеріали із сучасної загальної психології, психології особистості та соціальної психології. Може бути використаний студентами, ...
    • Основи психології та педагогіки 

      Мацко, Л. А.; Прищак, М. Д.; Мацко, Л. А.; Прыщак, Н. Д.; Matsko, L. A.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2009)
      Посібник розроблений у відповідності з програмою дисципліни “Основи психології та педагогіки”. В ньому розкрито загальні засади курсу психології та педагогіки. Посібник містить короткий термінологічний словник, теми та ...
    • Генеза поняття духовності в творчій спадщині вітчизняних педагогів другої половини ХІХ століття 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2006)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині вітчизняних педагогів другої половини ХІХ століття. Увага акцентується на аналізі поглядів С.Гогоцького, С.Миропольського, М.Пирогова, П.Редкіна, К.Ушинського, ...
    • Філософсько-педагогічна концепція духовності Памфіла Даниловича Юркевича 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2008)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині П. Юркевича. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності. Філософські та педагогічні ідеї П. Юркевича розглядаються через ...
    • Сутність і зміст поняття духовності в філософсько-педагогічній системі C. С. Гогоцького 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2009)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині С. С. Гогоцького. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності. Філософські та педагогічні ідеї С. Гогоцького розглядаються ...
    • Комунікативність як методологічна основа розвитку освіти 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2010)
      Зроблена спроба проаналізувати поняття комунікативності як методологічної основи розвитку освіти. Увага акцентована на критиці технократичних підходів до визначення понять комунікації та педагогічної комунікації, необхідності ...