Факультет електроенергетики та електромеханіки: Recent submissions
Now showing items 841-860 of 1649
-
Як затишно в моєму серці
(Вінницька обласна організація "Редакція комунального друкованого засобу масової інформації - журналу "Вінницький край", 2008)В статті розглядається життя та творчість українського художника з Поділля Федора Коновалюка. -
Пам’ятки історії та культури Вінницької області: словникова частина
(Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, 2011)У виданні подано перелік пам’яток археології, історії, монументального мистецтва, архітектури та містобудування Вінницької області. -
Україна Incognita / за загальною редакцією Л.Івшиної./ - К., Факт, 2002 – 400 с.
(Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, 2003)В статті аналізується книга, яка є збірником публікацій з актуальних проблем історії та культури України, опублікованих газетою «День» у 1997 – 2002 рр. -
Література 20-х років про участь молоді в релігійному та антирелігійному рухах доби національно-культурного відродження України
(Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, 2001)В статті аналізується література 20-х років ХХ ст. про участь молоді в релігійному та антирелігійному рухах доби національно-культурного відродження України. -
Літературні джерела 20-х - 30-х рр. про молодіжний рух України у 20-ті рр. ХХ ст.
(Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, 1999)В статті аналізується історіографічне осмислення літературних джерел 20-х – 30-х рр. про молодіжний рух України у 20-ті рр. -
Молодіжні просвіти доби українізації в літературі 20-х рр. ХХ ст.
(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2000)В статті аналізується література 20-х років ХХ століття про молодіжні просвіти доби національної реформи, злету української культури, яка ввійшла в історію під назвою українізація. -
Європейська система оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах України.
(Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, 2007)В публікації розглядається необхідність створення стандартів за напрямками освіти, де домінує діяльнісний аспект засвоєння змісту освіти у вищих навчальних закладах із урахуванням загальноєвропейських та національних стандартів. -
Формування валеологічного мислення студентської молоді як елемент гуманізації технічної освіти.
(ВНТУ, 2006)В статті розглядається проблема формування у студентської молоді технічних університетів валеологічного мислення в рамках обговорення теми «Мистецтво бути здоровим». -
Екологічний дискурс комунікативної практичної філософії
(ВНТУ, 2016)В статті досліджується екологічний дискурс комунікативної практичної філософії. Акцентується увага на аналізі питання відповідальності людства за вирішення екологічних проблем в теоретичних пошуках представників сучасної ... -
Системний підхід до менеджменту в теорії стилів менеджменту І. Адізеса
(ВНТУ, 2016)В статті здійснено аналіз системного підходу до менеджменту в теорії стилів менеджменту І. Адізеса. Увага акцентується на дослідженні суті та змісту “теорії стилів менеджменту”, розгляді питань функцій менеджменту, лідерства, ... -
Практична культурологія. Історія народно-оркестрового виконавства України. Частина I
(ВНТУ, 2011)Посібник створений відповідно до програми дисципліни «Практична культурологія». Розглядаються основні питання теорії та історії народно-оркестрового виконавства України. Є глосарій, контрольні запитання, тестові завдання, ... -
Історія української культури. Частина I
(ВНТУ, 2016)Посібник створений відповідно до програми дисципліни «Історія української культури». В ньому висвітлюються особливості розвитку української культури з найдавніших часів до початку XXI ст. Є словник термінів, контрольні ... -
Практична культурологія. Частина I
(ВНТУ, 2012)Посібник створений відповідно до програми дисципліни «Практична культурологія». В ньому розглядаються гуманістичні засади фахової професійності і культурної компетентності особистості; розкривається мета, зміст і структура ... -
Методичні вказівки до вивчення дисципліни “Етика та психологія ділових відносин” для студентів напряму підготовки “Менеджмент” заочної форми навчання
(ВНТУ, 2016)Дані методичні вказівки розроблені для студентів напряму підготовки “Менеджмент”. Основні завдання – використання студентами заочної форми навчання при виконанні контрольних робіт, підготовці до здачі заліків. -
Методичні вказівки до вивчення дисципліни “Основи психології та педагогіки” для студентів заочної форми навчання
(ВНТУ, 2016)Методичні вказівки передбачається використовувати при виконанні контрольних робіт, підготовці до здачі заліків студентами заочної форми навчання. Методичні вказівки розроблені відповідно до програми дисципліни “Основи ... -
Методичні вказівки до вивчення дисципліни "Етика та естетика" для студентів напряму "Менеджмент" заочної форми навчання
(ВНТУ, 2016)Методичні вказівки передбачається використовувати при виконанні контрольних робіт, підготовці до здачі заліків студентами заочної форми навчання. Методичні вказівки розроблені відповідно до програми дисципліни "Етика та естетика". -
Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни “Психологія” для студентів усіх спеціальностей заочної форми навчанні
(ВНТУ, 2016)Методичні вказівки передбачається використовувати при виконанні контрольних робіт студентами заочної форми навчання. У вказівках наводяться варіанти контрольних робіт, рекомендації до їх виконання та список рекомендованої ... -
Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни “Етика та естетика” для студентів заочної форми навчання
(ВНТУ, 2016)Методичні вказівки передбачається використовувати при виконанні контрольних робіт студентами заочної форми навчання. Методичні вказівки розроблені відповідно до програми дисципліни “Етика та естетика”. -
Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни “Основи психології та педагогіки” для студентів заочної форми навчання
(ВНТУ, 2016)Методичні вказівки передбачається використовувати при виконанні контрольних робіт студентами заочної форми навчання. Методичні вказівки розроблені відповідно до програми дисципліни “Основи психології та педагогіки”.