Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСафроненко, І. В.uk
dc.contributor.authorКорнієнко, В. О.uk
dc.contributor.authorКузьменко, В. О.uk
dc.date.accessioned2024-04-29T19:17:47Z
dc.date.available2024-04-29T19:17:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСафроненко І. В., Корнієнко В. О., Кузьменко В. О. Критерії легітимності публічної влади // Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-frtzp/all-frtzp-2024/paper/view/20842.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41552
dc.description.abstractУ дослідженні розглянуто інституційний та організаційний критерії легітимності публічної влади в контексті веберіанської традиції. Зазначено, що легітимність окремих політичних акторів та організацій неможлива без легітимності конвенціонального та правового порядку. Важливим є розрізнення між інститутами та організаціями, а також визнанням необхідності демократичних правил гри більшістю громадян і їх реалізацією на рівні повсякденного життя та політичної активності. Для пострадянських суспільств важливе встановлення легітимності демократичного порядку, що потребує як інституційних, так і організаційних політичних трансформацій.uk
dc.description.abstractThe research examines the institutional and organizational dimensions of legitimacy in public governance within the context of the Weberian tradition. It is noted that the legitimacy of individual political actors and organizations is impossible without the legitimacy of the conventional and legal order. Emphasis is placed on the importance of distinguishing between institutions and organizations, as well as recognizing the need for democratic rules to be acknowledged by the majority of citizens and implemented in everyday life and political activity. For post-Soviet societies, establishing the legitimacy of the democratic order is crucial, requiring both institutional and organizational political transformations.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-frtzp/all-frtzp-2024/paper/view/20842
dc.subjectлегітимність публічної владиuk
dc.subjectсоціальний порядокuk
dc.subjectінституційний вимір легітимностіuk
dc.subjectорганізаційний вимір легітимностіuk
dc.subjectелекторальна демократіяuk
dc.subjectlegitimacy of public authorityen
dc.subjectsocial orderen
dc.subjectinstitutional dimension of legitimacyen
dc.subjectorganizationaldimension of legitimacyen
dc.subjectelectoral democracyen
dc.titleКритерії легітимності публічної владиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc323
dc.relation.referencesШаповал В. М. Сучасний конституціоналізм : монографія. Київ : Юридична фірма «Салком», 2005. 560 с.uk
dc.relation.referencesВебер М. Три чисті типи легітимного панування. URL: http://litopys.org.ua/weber/wbs07.htm (Дата звернення:17.03.2024).uk
dc.relation.referencesЯковлева Л. І. Координація публічної влади: джерела інституціональної теорії легітимності. Актуальні проблеми філософії та соціології. 2022. С. 93–96uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію