Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТатарська, О. В.uk
dc.contributor.authorСидюк, В. В.uk
dc.contributor.authorБогач, І. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:15:30Z
dc.date.available2024-04-30T07:15:30Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationТатарська О. В., Сидюк В. В., Богач І. В. Автоматизація та оптимізація crm системи шляхом штучного інтелекту. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20611.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41711
dc.description.abstractУ цій роботі досліджується методика автоматизації та оптимізації CRM системи за допомогою інтеграції штучного інтелекту. Проаналізовано різні методи та підходи до використання та розглянуто переваги і виклики впровадження штучного інтелекту в CRM системи, а також прогнозовані тенденції розвитку цього напрямку.uk
dc.description.abstractThe method of automating and optimizing a CRM system through the integration of artificial intelligence is studied. Different methods and approaches to use are analyzed and the advantages and challenges of implementing artificial intelligence in CRM systems, as well as the predicted trends in the development of this area are considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20611
dc.subjectCRM системиuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectавтоматизаціяuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectмашинне навчанняuk
dc.subjectаналізданихuk
dc.subjectCRM systemsen
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.subjectautomationen
dc.subjectoptimizationen
dc.subjectmachine learningen
dc.subjectdata analysisen
dc.titleАвтоматизація та оптимізація crm системи шляхом штучного інтелектуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.428.2
dc.relation.referencesCRM [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.oracle.com/cx/what-is-crm/.en
dc.relation.referencesAI [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://plato.stanford.edu/entries/artificial-intelligence/.en
dc.relation.referencesNguyen, B., & Mutum, D. S. (2020). A review of customer relationship management: Successes, advances, pitfalls and futures [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.emerald.com/doi/10.1108/14637151211232614en
dc.relation.referencesSandra Maria Correia Loureiro, João Guerreiro, Iis Tussyadiah. (2021). Artificial intelligence in business: State of the art and future research agenda [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0148296320307451.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію