Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТатарська, О. В.uk
dc.contributor.authorСидюк, В. В.uk
dc.contributor.authorБогач, І. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:15:30Z
dc.date.available2024-04-30T07:15:30Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationТатарська О. В., Сидюк В. В., Богач І. В. Автоматизація та оптимізація crm системи шляхом штучного інтелекту. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20611.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41711
dc.description.abstractУ цій роботі досліджується методика автоматизації та оптимізації CRM системи за допомогою інтеграції штучного інтелекту. Проаналізовано різні методи та підходи до використання та розглянуто переваги і виклики впровадження штучного інтелекту в CRM системи, а також прогнозовані тенденції розвитку цього напрямку.uk
dc.description.abstractThe method of automating and optimizing a CRM system through the integration of artificial intelligence is studied.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20611
dc.subjectCRM системиuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectавтоматизаціяuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectмашинне навчанняuk
dc.subjectаналізданихuk
dc.subjectCRM systemsuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectautomationuk
dc.subjectoptimizationuk
dc.subjectmachine learninguk
dc.subjectdata analysisuk
dc.titleАвтоматизація та оптимізація crm системи шляхом штучного інтелектуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.428.2
dc.relation.referencesCRM [ ] : https://www.oracle.com/cx/what-is-crm/.
dc.relation.referencesAI [ ] : https://plato.stanford.edu/entries/artificial-intelligence/.
dc.relation.referencesNguyen, B., & Mutum, D. S. (2020). A review of customer relationship management: Successes, advances, pitfalls and futures [ ] : https://www.emerald.com/doi/10.1108/14637151211232614
dc.relation.referencesSandra Maria Correia Loureiro, Joo Guerreiro, Iis Tussyadiah. (2021). Artificial intelligence in business: State of the art and future research agenda [ ] : https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0148296320307451.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію