Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтепанов, Р. О.uk
dc.contributor.authorКабачій, В. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:15:46Z
dc.date.available2024-04-30T07:15:46Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСтепанов Р. О., Кабачій В. В. Розробка телеграм-бота з використанням штучного інтелекту для підтримки клієнтів. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20926.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41722
dc.description.abstractЦя робота присвячена розробці телеграм-бота з використанням штучного інтелекту для підтримки клієнтів. Штучний інтелект (ШІ) використовується для автоматизації та поліпшення комунікації з клієнтами, що може сприяти зниженню навантаження на людські ресурси та підвищенню якості обслуговування.uk
dc.description.abstractThis paper is dedicated to the development of a Telegram bot using artificial intelligence for customer support. Artificial intelligence (AI) is employed to automate and enhance communication with clients, which can contribute to reducing the burden on human resources and improving service quality.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20926
dc.subjectтелеграм-ботuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectпідтримка клієнтівuk
dc.subjectавтоматизаціяuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectTelegram boten
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.subjectcustomer supporten
dc.subjectautomationen
dc.subjectcommunicationen
dc.titleРозробка телеграм-бота з використанням штучного інтелекту для підтримки клієнтівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.896.3
dc.identifier.udc004.896.3
dc.relation.referencesБіловодська О. А., Лагута К.О. Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами. Формування ринкових відносин в Україні. 2020 № 5. С. 62-68uk
dc.relation.referencesChatbot Market Size, Share & Trends Analysis Report By End User, By Application (Bots For Service, Bots For Marketing), By Type (Standalone, Webbased), By Product Landscape, By Vertical, And Segment Forecasts, 2021-2028. URL: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/chatbot-marketen
dc.relation.referencesТест Тюрінга. Вікіпедія. URL: Багато компаній, що працюють у сфері електронної комерції впроваджують чат-боти, щоб оптимізувати час та вит uk.wikipedia.org/wiki/Тест_Тюрінгаuk
dc.relation.referencesЧат-боти для бізнесу: що це таке і як їх можна використовувати. URL ag.marketing/blog/chat-boti-dlya-biznesu-2/uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію