Кафедра філософії та гуманітарних наук: Недавні надходження
Відображеня елементи 221-230 із 230
-
Комунікація, спілкування, комунікативність: категоріальний аналіз
(ВНТУ, 2010)Проаналізовано поняття «комунікація», «спілкування», «комунікативність». Акцентовано увагу на необхідності подолання технологічного, інформаційного розуміння поняття комунікації в сфері міжособистісної та соціальної ... -
Дискурс поняття «комунікація» в контексті формування сучасної парадигми освіти
(ВНТУ, 2010)Досліджено науковий дискурс поняття «комунікація». Акцент зроблено на етимологічному аналізі слів «комунікація», «спілкування» та дослідженні поглядів на комунікацію в історії філософії і сучасній науці. Дана дефініція ... -
Поняття духовності в педагогіці україни радянського періоду (1930—1980 роки)
(ВНТУ, 2009)Зроблено спробу дослідження проблеми генези поняття духовності в педагогіці України радянського періоду (1930—1980 роки). Акцентується увага на питаннях проблематизації поняття духовності та буттєвій ідентифікації феномену ... -
Теоретичні та практичні аспекти роботи кураторів з адаптації студентів першогого курсу в умовах вищого навчального закладу
(ВНТУ, 2008)Розглянуто проблеми пов’язані з процесами адаптації студентів першого курсу в умовах вищого навчального закладу. Проаналізовано базові фактори процесів адаптації. Акцентовано увагу на теоретичних аспектах проблеми. Визначено ... -
Психологічні та педагогічні аспекти розвитку духовності особистості
(ВНТУ, 2007)Зроблена спроба аналізу, визначення теоретико-методологічних основ екзистенційних вимірів поняття духовності як важливого аспекту розробки нової педагогічної парадигми — духовної парадигми освіти. Акцентується увага на ... -
Педагогічні засади формування риторичної культури особистості
(ВНТУ, 2007)Проаналізовано поняття «риторична культура», яким послуговуються сучасні ритори, але зміст і структура якого поки що залишаються невизначеними, а також описано педагогічну концепцію формування риторичної культури особистості. ... -
Буттєва та категоріальна ідентифікація духовності в педагогіці україни на рубежі ХХ століття
(ВНТУ, 2005)Зроблена спроба дослідження проблеми генези поняття «духовність» в педагогіці кінця ХІХ — початку ХХ століття. Проаналізовано погляди відомих вітчизняних педагогів досліджуваного історичного періоду на питання сутності та ... -
Спроба аналізу та узагальнення теоретичних положень про риторику
(ВНТУ, 2004)Розглянуто предмет, загальний зміст, завдання дисципліни риторики крізь призму аналізу та узагальнення теоретичних положень про риторику, що склалися у процесі її історичного розвитку -
Комунікативні основи педагогіки В. О. Сухомлинського
(ВНТУ, 2015-11)Результатом здійсненого в статті аналізу педагогічної теорії В. О. Сухомлинського стало обґрунтування тези про визначення комунікації онтологічною, телеологічною та аксіологічною основою розвитку особистості та методологічною ... -
Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни “Психологія управління в організації” для студентів спеціальності 7.060101 – “Менеджмент організацій і адміністрування” заочної форми навчання
(ВНТУ, 2014)Методичні вказівки передбачається використовувати при виконанні контрольних робіт студентами заочної форми навчання. У вказівках наводяться варіанти контрольних робіт, рекомендації до їх виконання та список рекомендованої ...

