Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКовальчук, С. І.uk
dc.contributor.authorРоманюк, О. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:51:22Z
dc.date.available2024-04-30T07:51:22Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКовальчук С. І., Романюк О. В. Методи імітації нерівностей на поверхні графічних об’єктів при накладанні текстур. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20168.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41836
dc.description.abstractРозглянуто основні методи, що використовуються для імітації рельєфності графічного об’єкта при накладанні текстур.uk
dc.description.abstractThe main techniques used to simulate the relief of an object when applying textures are considered in this paper.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20168
dc.subjectнакладання текстурuk
dc.subjectрельєфне текстуруванняuk
dc.subjectпаралакс-маппінгuk
dc.subjecttexture mappingen
dc.subjectbump mappingen
dc.subjectnormal mappingen
dc.subjectparallax mappingen
dc.subjectsteep parallax mappingen
dc.subjectparallaxocclusion mappingen
dc.titleМетоди імітації нерівностей на поверхні графічних об’єктів при накладанні текстурuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.925.4
dc.relation.referencesВойтко В. В. Аналіз основних підходів до формування шорстких поверхонь / В. В. Войтко, О. В. Романюк, В. О. Денисюк // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. – 2007. – № 2. – С. 119–124uk
dc.relation.referencesВойтко В.В Один із підходів до апаратної реалізації бамп-мепінгу // Войтко В.В., Романюк О.В. // Наукові праці Донецького національного технічного університету, серія «Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка»,вып. 10 (153), Донецк, ДонНТУ, 2009. – С.101-104.uk
dc.relation.referencesSteve Marschner, Peter Shirley. Fundamentals of Computer Graphics. – Бока-Ратон, Флоріда, США: CRC Press, 2021. 716 сen
dc.relation.referencesV. Scott Gordon, John L. Clevenger. Computer Graphics Programming in OpenGL with C++, Second Edition. – Герндон, Вірджинія, США: Mercury Learning and Information, 2020. 514 с.en
dc.relation.referencesTomas Akenine-Möller, Eric Haines, Naty Hoffman. Real-Time Rendering. – Бока-Ратон, Флоріда, США: CRC Press, 2019. 1045 c.en
dc.relation.referencesРоманюк О. Н. Модифікований метод parallax mapping з використанням карти відстаней до поверхні [Текст] / О. Н. Романюк, О. О. Дудник, О. В. Романюк // Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. - 2017. - № 1. - С. 78-82.uk
dc.relation.referencesРоманюк О.В. Ітераційний метод підвищення реалістичності формування зображень рельєфних поверхонь з урахуванням перекриття нерівностей [Текст] / О. В. Романюк, О. Н. Романюк, Д. Л. Благодир, Г. Г. Сергєєв // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. – 2012. – № 2. – С. 176-180.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію