dc.contributor.author | Гордійчук, А. П. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:51:24Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:51:24Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Гордійчук А. П. Застосування диференційованого навчання під час організації освітнього процесу в закладах вищої освіти. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20488. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41841 | |
dc.description.abstract | Матеріали дослідження присвячено питанням впровадження технології диференційованого навчання в організацію освітнього процесу вищих навчальних закладів. | uk |
dc.description.abstract | The research materials are devoted to the implementation of differentiated learning technology in the organization of the educational process of higher educational institutions. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20488 | |
dc.subject | диференціація | uk |
dc.subject | диференційоване навчання | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх фахівців | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | різнорівневі завдання | uk |
dc.subject | differentiation | en |
dc.subject | differentiated training | en |
dc.subject | training of future specialists | en |
dc.subject | higher education | en |
dc.subject | multi-level tasks | en |
dc.title | Застосування диференційованого навчання під час організації освітнього процесу в закладах вищої освіти | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378-057.2 | |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В. (2009). Міжпредметні зв’язки та особливості викладання безпеки життєдіяльності бакалаврам
економічного спрямування. Вісник Вінницького політехнічного інституту, 6, 114–120. | uk |
dc.relation.references | Кобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2013). Формування професійної компетентності з безпеки життєдіяльності
у фахівців економічного спрямування. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці
фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 35, 280–284. | uk |
dc.relation.references | Кобилянська, І., & Кобилянський, О. (2013). Формування загальнокультурних компетенцій з безпеки життєдіяльності у
студентів вищих навчальних закладів. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної
освіти. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. Вип. 4, Ч. 1, 296–301. | uk |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Застосування системного підходу при формуванні компетенцій з
безпеки життєдіяльності. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців:
методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 36, 296–301. | uk |
dc.relation.references | . Юзбашева, Г. (2012). Диференційоване навчання – запорука успіху. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 109, 159–
167. | uk |
dc.relation.references | Повідайчик, О. С. (2018). Реалізація технології диференційованого навчання в процесі науково-дослідницької
підготовки магістрів соціальної роботи. Науковий вісник Ужгородського університету: Серія: Педагогіка. Соціальна робота,
2 (43), 201–205. | uk |
dc.relation.references | Гончаренко, С. У. (2006). Наука й навчальний предмет. Шлях освіти, 1, 8–14. | uk |
dc.relation.references | Галузинський, В., & Євтух, М. (1995). Педагогіка: теорія та історія: навчальний посібник. Київ: Вища школа. | uk |
dc.relation.references | Хмеляр, І., & Лукащук, М. (2009). Методичні підходи диференціації та індивідуалізації навчання на заняттях хімії та
біології. Методика навчання природничо- математичних дисциплін. Наукові записки. Серія: Педагогіка,1, 121–125. | uk |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В. (2009). Особливості організації самостійної роботи студентів при вивченні безпеки
життєдіяльності. Освіта Донбасу, 5(136), 34–42. | uk |