Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГордійчук, А. П.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:51:24Z
dc.date.available2024-04-30T07:51:24Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationГордійчук А. П. Застосування диференційованого навчання під час організації освітнього процесу в закладах вищої освіти. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20488.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41841
dc.description.abstractМатеріали дослідження присвячено питанням впровадження технології диференційованого навчання в організацію освітнього процесу вищих навчальних закладів.uk
dc.description.abstractThe research materials are devoted to the implementation of differentiated learning technology in the organization of the educational process of higher educational institutions.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20488
dc.subjectдиференціаціяuk
dc.subjectдиференційоване навчанняuk
dc.subjectпідготовка майбутніх фахівцівuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectрізнорівневі завданняuk
dc.subjectdifferentiationen
dc.subjectdifferentiated trainingen
dc.subjecttraining of future specialistsen
dc.subjecthigher educationen
dc.subjectmulti-level tasksen
dc.titleЗастосування диференційованого навчання під час організації освітнього процесу в закладах вищої освітиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378-057.2
dc.relation.referencesКобилянський, О. В. (2009). Міжпредметні зв’язки та особливості викладання безпеки життєдіяльності бакалаврам економічного спрямування. Вісник Вінницького політехнічного інституту, 6, 114–120.uk
dc.relation.referencesКобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2013). Формування професійної компетентності з безпеки життєдіяльності у фахівців економічного спрямування. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 35, 280–284.uk
dc.relation.referencesКобилянська, І., & Кобилянський, О. (2013). Формування загальнокультурних компетенцій з безпеки життєдіяльності у студентів вищих навчальних закладів. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. Вип. 4, Ч. 1, 296–301.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Застосування системного підходу при формуванні компетенцій з безпеки життєдіяльності. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 36, 296–301.uk
dc.relation.references. Юзбашева, Г. (2012). Диференційоване навчання – запорука успіху. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 109, 159– 167.uk
dc.relation.referencesПовідайчик, О. С. (2018). Реалізація технології диференційованого навчання в процесі науково-дослідницької підготовки магістрів соціальної роботи. Науковий вісник Ужгородського університету: Серія: Педагогіка. Соціальна робота, 2 (43), 201–205.uk
dc.relation.referencesГончаренко, С. У. (2006). Наука й навчальний предмет. Шлях освіти, 1, 8–14.uk
dc.relation.referencesГалузинський, В., & Євтух, М. (1995). Педагогіка: теорія та історія: навчальний посібник. Київ: Вища школа.uk
dc.relation.referencesХмеляр, І., & Лукащук, М. (2009). Методичні підходи диференціації та індивідуалізації навчання на заняттях хімії та біології. Методика навчання природничо- математичних дисциплін. Наукові записки. Серія: Педагогіка,1, 121–125.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В. (2009). Особливості організації самостійної роботи студентів при вивченні безпеки життєдіяльності. Освіта Донбасу, 5(136), 34–42.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію