dc.contributor.author | Поуданєн, Ю. Є. | uk |
dc.contributor.author | Кобилянська, І. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:51:37Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:51:37Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Поуданєн Ю. Є., Кобилянська І. М. Наставництво як спосіб покращення дистанційного навчального процесу. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20840. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41852 | |
dc.description.abstract | В роботі розглянуто вплив сучасних технологій на процес навчання, а також метод наставництва який має на меті покращити навчальний процес за допомогою досвіду вчителя. | uk |
dc.description.abstract | The paper considers the impact of modern technologies on the learning process, as well as the method of mentoring, which aims to improve the learning process through the teacher’s experience. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20840 | |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | наставництво | uk |
dc.subject | наставництво студентів | uk |
dc.subject | remote learning | en |
dc.subject | mentoring | en |
dc.subject | student mentoring | en |
dc.title | Наставництво як спосіб покращення дистанційного навчального процесу | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378 | |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., Tatarchuk V., & Pugach S. (2022). Method of the assessment of the
professional competence formation. Modern Science – Moderni veda, 4, 31-41. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Pugach S., & Akimova O. (2022). Methodology and information formation
of professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science – Moderni veda, 5, 77-87. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence
evaluation of the students of technical specialties. Modern Science – Moderni veda, 3, 53-60. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern
educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43. | en |
dc.relation.references | Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2014). Використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки
життєдіяльності. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, вип. 132, 61–65. | uk |
dc.relation.references | Kobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning
Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education.
Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911.
Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1. | en |
dc.relation.references | Miastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of
Students’ Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged
Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-
031-51979-6_21. | en |
dc.relation.references | Rhiannon, P., & Swapna, K. (2021). Mentoring Graduate Students Online: Strategies and Challenges. International Review
of Research in Open and Distributed Learning, 22(2), 267–284. URL: https://doi.org/10.19173/irrodl.v22i2.5093. | en |
dc.relation.references | Seery, C., Andres, A., Moore-Cherry, N., & et al. (2021). Students as Partners in Peer Mentoring: Expectations, Experiences
and Emotions. Innov High Educ 46, 663–681. URL: https://doi.org/10.1007/s10755-021-09556-8. | en |