dc.contributor.author | Жук, Д. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:51:49Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:51:49Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Жук Д. В. Роль молоді в розвитку науки: перспективи інтерактивного навчання. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20561. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41860 | |
dc.description.abstract | Розглянуто значення молоді у відновленні наукового потенціалу та просуванні науки вперед у контексті сучасних
технологій. Акцент зроблено на ролі інтерактивного навчання у залученні молоді до науково-дослідницької
діяльності. Доповідь проаналізовано з точки зору теоретичних підходів до інтерактивного навчання та емпіричних
досліджень щодо його ефективності в контексті наукової освіти. Надано приклади успішного використання
інтерактивних методів у навчанні молоді в наукових закладах. Доповідь висвітлює можливості і виклики, пов’язані
з впровадженням інтерактивного навчання в наукову сферу та пропонує стратегії для забезпечення його
успішності. Висновки доповіді підкреслюють важливість стимулювання активної участі молоді у наукових
дослідженнях через інноваційні методи навчання, що сприяють розвитку критичного мислення, творчості та
співпраці. | uk |
dc.description.abstract | The importance of youth in the restoration of scientific potential and the advancement of science in the context of modern
technologies is considered. Emphasis is placed on the role of interactive learning in engaging youth in scientific research
activities. The presentation is analyzed from the standpoint of theoretical approaches to interactive learning and empirical
research on its effectiveness in the context of scientific education. Examples of successful implementation of interactive
methods in youth education in scientific institutions are provided. The presentation highlights the opportunities and
challenges associated with the integration of interactive learning into the scientific sphere and proposes strategies to ensure
its success. The conclusions of the presentation underscore the importance of stimulating active youth participation in
scientific research through innovative teaching methods that foster critical thinking, creativity, and collaboration. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20561 | |
dc.subject | молодь | uk |
dc.subject | наука | uk |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
dc.subject | цифрова трансформація | uk |
dc.subject | наукові навички | uk |
dc.subject | youth | en |
dc.subject | science | en |
dc.subject | interactive learning | en |
dc.subject | digital transformation | en |
dc.subject | scientific skills | en |
dc.title | Роль молоді в розвитку науки: перспективи інтерактивного навчання | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 001-053.6 | |
dc.relation.references | Дембіцька, С. В., & Кобилянський, О. В. (2014). Педагогічні умови використання інтернет-технологій у процесі вивчення
безпеки життєдіяльності. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія,
теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», вип. 38, 310–315. | uk |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Rysynets N., & Kovtonyuk M. (2022). Information technology for organization of
the ascerting stage of pedagogical experiment. Modern Science – Moderni veda, 2, 157-165. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., Tatarchuk V., & Pugach S. (2022). Method of the assessment of the professional
competence formation. Modern Science – Moderni veda, 4, 31-41. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Pugach S., & Akimova O. (2022). Methodology and information formation of
professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science – Moderni veda, 5, 77-87. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence evaluation of
the students of technical specialties. Modern Science – Moderni veda, 3, 53-60. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern
educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43. | en |
dc.relation.references | . Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2014). Використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки життєдіяльності.
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, вип. 132, 61–65. | uk |
dc.relation.references | Kobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in
the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a Hybrid,
Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. URL:
https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1. | en |
dc.relation.references | Miastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’
Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher
Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-
6_21. | en |
dc.relation.references | Sopovnik R., Pinaeva O., Dembitska S., Kobylyanska I., & Kobylianskyi O. (2022). Information approach for a faculty preparation
strategy in a modern technical educational institute of education. Modern Science – Moderni veda, 6, 142-151. | en |
dc.relation.references | Smith, J. (2020). Engaging Youth in Science: Strategies and Challenges. Journal of Science Education, 10(2) | en |
dc.relation.references | Johnson, A. (2018). Interactive Learning: A Catalyst for Developing Scientific Skills Among Youth. International Journal of
Educational Technology, 5(1). | en |
dc.relation.references | Martinez, B. (2019). Digital Transformation in Science Education: Opportunities and Challenges. Educational Technology Research
and Development, 15(3). | en |
dc.relation.references | Mayer, R. E. (2009). Multimedia learning. Cambridge University Press. | en |
dc.relation.references | Siemens, G. (2005). Connectivism: A learning theory for the digital age. International Journal of Instructional Technology and
Distance Learning, 2(1). | en |
dc.relation.references | Shaffer, D. W., Squire, K. R., Halverson, R., & Gee, J. P. (2005). Video games and the future of learning. Phi delta kappan, 87(2). | en |
dc.relation.references | Bonk, C. J., & Graham, C. R. (Eds.). (2006). Handbook of blended learning: Global perspectives, local designs. John Wiley & Sons | en |