dc.contributor.author | Лукашук, О. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:51:50Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:51:50Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Лукашук О. О. Сучасні педагогічні технології в закладах вищої освіти: змінюючи ландшафт навчання. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20564. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41861 | |
dc.description.abstract | У сучасному світі, де технології швидко розвиваються, освіта постійно знаходиться у стані трансформації. Заклади вищої освіти активно впроваджують сучасні педагогічні технології з метою підвищення якості навчання
та підготовки студентів до викликів сучасного світу. Ця стаття пропонує огляд основних сучасних педагогічних
технологій, які застосовуються у вищих навчальних закладах, включаючи використання інтерактивних технологій,
онлайн-навчання та дистанційні курси, персоналізоване навчання, співпрацю та відкрите навчання. Особлива увага
приділяється ролі викладача у сучасному навчальному процесі та його взаємодії зі студентами у контексті нових
технологій. | uk |
dc.description.abstract | In today's rapidly evolving world, education is constantly undergoing transformation. Higher education institutions are actively implementing modern pedagogical technologies to improve the quality of education and prepare students for the challenges of the modern world. This article offers an overview of the main modern pedagogical technologies used in higher education institutions, including the use of interactive technologies, online learning and distance courses, personalised learning, collaboration and open learning. Particular attention is paid to the role of the teacher in the modern educational process and his/her interaction with students in the context of new technologies. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20564 | |
dc.subject | Сучасні педагогічні технології | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | онлайн-навчання | uk |
dc.subject | персоналізоване навчання | uk |
dc.subject | відкрите навчання | uk |
dc.subject | роль викладача | uk |
dc.subject | колаборативне навчання | uk |
dc.subject | Modern pedagogical technologies | en |
dc.subject | higher education | en |
dc.subject | interactive technologies | en |
dc.subject | online learning | en |
dc.subject | personalisedlearning | en |
dc.subject | open learning | en |
dc.subject | role of the teacher | en |
dc.subject | collaborative learning | en |
dc.title | Сучасні педагогічні технології в закладах вищої освіти: змінюючи ландшафт навчання | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 37.091 | |
dc.relation.references | Кобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2013). Застосування ризик-орієнтованого підходу при формуванні у студентів
компетенцій з безпеки життєдіяльності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал, 7 (33), С. 109–
119. | uk |
dc.relation.references | Вербівський, Д. (2023). Інноваційні технології в закладі вищої освіти. Науковий вісник Ужгородського університету.
Серія: Педагогіка. Соціальна робота, 2 (53), 30–33. | uk |
dc.relation.references | Дембіцька, С. В., & Кобилянський, О. В. (2015). Застосування дистанційного навчання під час викладання охорони праці.
Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми:
зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 41, 287–291. | uk |
dc.relation.references | Бібік, Н. В. (Ред.), Кравченко, Н. С., & Москаленко, О. В. та ін. (2004). Сучасні педагогічні технології: навчальний
посібник. К.: Видавництво А.С.К. | uk |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Формування ризик-орієнтованого мислення в процесі вивчення
дисципліни «Безпека життєдіяльності». Наукові записки ВДПУ ім. М. Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: зб. наук.
праць. Вип. 39, 41–46 | uk |
dc.relation.references | Дубасенюк, О. (2014). Інновації в сучасній освіті. Інновації в освіті: інтеграція науки і практики: збірник
науковометодичних праць, 12–28. | uk |
dc.relation.references | Kebritchi, M., Lipschuetz, A., & Santiague, L. (2017). Issues and challenges for teaching successful online courses in higher
education: A literature review. Journal of Educational Technology Systems, 46(1), 4-29. | en |
dc.relation.references | Kobylianska I. M. Otsinka ryzyku ymovirnykh nebezpek na robochomu mistsi / I. M. Kobylianska, N. S. Lypova / Innovatsiini
tekhnolohii v protsesi pidhotovky fakhivtsiv : Zb. nauk. pr. Mizhn. nauk.-prakt. internet-konf. – Vinnytsia : VNTU, 2016. – C. 80–82. | en |
dc.relation.references | Picciano, A. G. (2017). Theories and frameworks for online education: Seeking an integrated model. Online Learning, 21(3), 166-
190. | en |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Застосування системного підходу при формуванні компетенцій з
безпеки життєдіяльності. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія,
теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 36, 296–301. | uk |
dc.relation.references | Хома, Т. (2020). Активні методи навчання в педагогіці вищої школи. Педагогіка формування творчої особистості у вищій
і загальноосвітній школах, 69, 149–152. | uk |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Rysynets N., & Kovtonyuk M. (2022). Information technology for organization
of the ascerting stage of pedagogical experiment. Modern Science – Moderni veda, 2, 157-165. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., Tatarchuk V., & Pugach S. (2022). Method of the assessment of the professional
competence formation. Modern Science – Moderni veda, 4, 31-41. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Pugach S., & Akimova O. (2022). Methodology and information formation of
professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science – Moderni veda, 5, 77-87. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence evaluation
of the students of technical specialties. Modern Science – Moderni veda, 3, 53-60 | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern
educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43. | en |
dc.relation.references | Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2014). Використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки
життєдіяльності. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, вип. 132, 61–65. | uk |
dc.relation.references | Kobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies
in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a Hybrid,
Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. URL:
https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1. | en |
dc.relation.references | Miastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’
Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education.
ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-6_21 | en |