Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДира, В. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:52:03Z
dc.date.available2024-04-30T07:52:03Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationДира В. В. Сучасні педагогічні технологiї в закладах вищої освіти. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20489.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41871
dc.description.abstractЦя робота присвячена аналізу сучасних педагогічних технологій, що використовуються в закладах вищої освіти. Вона спрямована на вивчення та узагальнення основних підходів до застосування технологій у навчальному процесі, а також на оцінку їх ефективності та впливу на результативність навчання. У роботі будуть розглянуті такі аспекти, як використання інтерактивних технологій, електронних навчальних середовищ, проблемного навчання та інших інноваційних засобів, спрямованих на підвищення якості освіти. Використання різноманітних педагогічних підходів у поєднанні з сучасними технологіями дає можливість покращити процес навчання та забезпечити здобуття студентами актуальних знань і навичок у вимірі сучасного світу.uk
dc.description.abstractThis work is dedicated to the analysis of modern pedagogical technologies used in higher education institutions. It aims to study and summarize the main approaches to the application of technologies in the educational process, as well as to evaluate their effectiveness and impact on learning outcomes. The paper will examine aspects such as the use of interactive technologies, electronic learning environments, problem-based learning, and other innovative means aimed at improving the quality of education. The use of various pedagogical approaches in combination with modern technologies provides an opportunity to enhance the learning process and ensure that students acquire relevant knowledge and skills in the context of the modern world.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20489
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectсучасні методи навчанняuk
dc.subjectінновації в освітіuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectpedagogical technologiesen
dc.subjecthigher educationen
dc.subjectmodern teaching methodsen
dc.subjectinnovations in educationen
dc.subjectdigital technologiesen
dc.titleСучасні педагогічні технологiї в закладах вищої освітиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.091
dc.relation.referencesВербівський, Д. (2023). Інноваційні технології в закладі вищої освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота, 2 (53), 30–33.uk
dc.relation.referencesДембіцька, С. В., & Кобилянський, О. В. (2015). Застосування дистанційного навчання під час викладання охорони праці. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 41, 287–291.uk
dc.relation.referencesДубасенюк, О. (2014). Інновації в сучасній освіті. Інновації в освіті: інтеграція науки і практики: збірник науковометодичних праць, 12–28.uk
dc.relation.referencesКобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2013). Застосування ризик-орієнтованого підходу при формуванні у студентів компетенцій з безпеки життєдіяльності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал, 7 (33), С. 109–119.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Застосування системного підходу при формуванні компетенцій з безпеки життєдіяльності. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 36, 296–301.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Практичні аспекти формування у працівників професійних компетенцій з охорони праці. Наукові записки ВДПУ ім. М. Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: зб. наук. праць. Вип. 40, 215–220.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Формування ризик-орієнтованого мислення в процесі вивчення дисципліни «Безпека життєдіяльності». Наукові записки ВДПУ ім. М. Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: зб. наук. праць. Вип. 39, 41–46.uk
dc.relation.referencesДяченко-Богун, М. (2014). Активні методи навчання у вищому навчальному заклад. Витоки педагогічної майстерності, 14, 74–79.uk
dc.relation.referencesХома, Т. (2020). Активні методи навчання в педагогіці вищої школи. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 69(3), 149–152.uk
dc.relation.referencesМирончук, Н., & Перегуда, І. (2014). Застосування проблемного навчання у вищому навчальному закладі. Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном: збірник наукових праць, 127–129.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію