dc.contributor.author | Дира, В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:52:03Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:52:03Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Дира В. В. Сучасні педагогічні технологiї в закладах вищої освіти. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20489. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41871 | |
dc.description.abstract | Ця робота присвячена аналізу сучасних педагогічних технологій, що використовуються в закладах
вищої освіти. Вона спрямована на вивчення та узагальнення основних підходів до застосування технологій у
навчальному процесі, а також на оцінку їх ефективності та впливу на результативність навчання. У роботі
будуть розглянуті такі аспекти, як використання інтерактивних технологій, електронних навчальних
середовищ, проблемного навчання та інших інноваційних засобів, спрямованих на підвищення якості освіти.
Використання різноманітних педагогічних підходів у поєднанні з сучасними технологіями дає можливість
покращити процес навчання та забезпечити здобуття студентами актуальних знань і навичок у вимірі
сучасного світу. | uk |
dc.description.abstract | This work is dedicated to the analysis of modern pedagogical technologies used in higher education
institutions. It aims to study and summarize the main approaches to the application of technologies in the educational
process, as well as to evaluate their effectiveness and impact on learning outcomes. The paper will examine aspects
such as the use of interactive technologies, electronic learning environments, problem-based learning, and other
innovative means aimed at improving the quality of education. The use of various pedagogical approaches in
combination with modern technologies provides an opportunity to enhance the learning process and ensure that
students acquire relevant knowledge and skills in the context of the modern world. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20489 | |
dc.subject | педагогічні технології | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | сучасні методи навчання | uk |
dc.subject | інновації в освіті | uk |
dc.subject | цифрові технології | uk |
dc.subject | pedagogical technologies | en |
dc.subject | higher education | en |
dc.subject | modern teaching methods | en |
dc.subject | innovations in education | en |
dc.subject | digital technologies | en |
dc.title | Сучасні педагогічні технологiї в закладах вищої освіти | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 37.091 | |
dc.relation.references | Вербівський, Д. (2023). Інноваційні технології в закладі вищої освіти. Науковий вісник Ужгородського університету.
Серія: Педагогіка. Соціальна робота, 2 (53), 30–33. | uk |
dc.relation.references | Дембіцька, С. В., & Кобилянський, О. В. (2015). Застосування дистанційного навчання під час викладання охорони
праці. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід,
проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 41, 287–291. | uk |
dc.relation.references | Дубасенюк, О. (2014). Інновації в сучасній освіті. Інновації в освіті: інтеграція науки і практики: збірник науковометодичних праць, 12–28. | uk |
dc.relation.references | Кобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2013). Застосування ризик-орієнтованого підходу при формуванні у
студентів компетенцій з безпеки життєдіяльності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий
журнал, 7 (33), С. 109–119. | uk |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Застосування системного підходу при формуванні компетенцій з
безпеки життєдіяльності. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців:
методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 36, 296–301. | uk |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Практичні аспекти формування у працівників професійних
компетенцій з охорони праці. Наукові записки ВДПУ ім. М. Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: зб. наук. праць.
Вип. 40, 215–220. | uk |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Формування ризик-орієнтованого мислення в процесі вивчення
дисципліни «Безпека життєдіяльності». Наукові записки ВДПУ ім. М. Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: зб.
наук. праць. Вип. 39, 41–46. | uk |
dc.relation.references | Дяченко-Богун, М. (2014). Активні методи навчання у вищому навчальному заклад. Витоки педагогічної
майстерності, 14, 74–79. | uk |
dc.relation.references | Хома, Т. (2020). Активні методи навчання в педагогіці вищої школи. Педагогіка формування творчої особистості у
вищій і загальноосвітній школах, 69(3), 149–152. | uk |
dc.relation.references | Мирончук, Н., & Перегуда, І. (2014). Застосування проблемного навчання у вищому навчальному закладі.
Модернізація вищої освіти в Україні та за кордоном: збірник наукових праць, 127–129. | uk |