Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКапличний, О. С.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:52:05Z
dc.date.available2024-04-30T07:52:05Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКапличний О. С. Розвиток критичного мислення студентів у вищих навчальних закладах. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20870.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41874
dc.description.abstractВ роботі здійснено аналіз впливу веб-ресурсів та інтернет-досліджень на розвиток критичного мислення у студентів вищих навчальних закладів. Вона висвітлює значення доступу до онлайн-ресурсів для навчання та дослідження, а також презентує результати досліджень, які підтверджують позитивний вплив цього підходу. Заключні висновки підкреслюють необхідність впровадження цифрових технологій у навчальний процес для підготовки студентів до вимог сучасного світу.uk
dc.description.abstractThe work analyzes the impact of web resources and internet research on the development of critical thinking among students of higher educational institutions. It highlights the importance of access to online resources for learning and research, and presents research findings that support the positive impact of this approach. The final conclusions emphasize the need to introduce digital technologies into the educational process in order to prepare students for the requirements of the modern world.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20870
dc.subjectвеб-ресурсиuk
dc.subjectінтернет-дослідженняuk
dc.subjectрозвиток критичного мисленняuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectцифровітехнологіїuk
dc.subjectweb resourcesen
dc.subjectinternet researchen
dc.subjectdevelopment of critical thinkingen
dc.subjecthigher educationen
dc.subjectdigital technologiesen
dc.titleРозвиток критичного мислення студентів у вищих навчальних закладахuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylyanska, I., Kobylianskyi, O., Tatarchuk, V., & Pugach, S. (2022). Method of the assessment of the professional competence formation. Modern Science – Moderni veda, 4, 31-41.en
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianskyi, O., Kobylyanska, I., Pugach, S., & Akimova, O. (2022). Methodology and information formation of professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science – Moderni veda, 5, 77-87.en
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence evaluation of the students of technical specialties. Modern Science – Moderni veda, 3, 53-60.en
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylyanska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.en
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.en
dc.relation.referencesMiastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’ Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3- 031-51979-6_21.en
dc.relation.referencesAnderson, K., & Wilson, M. (2018). Enhancing Critical Thinking Through Online Collaboration Platforms. Internationalen
dc.relation.referencesSmith, J., & Johnson, A. (2020). The Impact of Web Resources on Critical Thinking in Higher Education. Journal of Educational Technology, 45(2), 210-225.en
dc.relation.referencesClark, E., & Garcia, R. (2016). The Importance of Digital Literacy in Fostering Critical Thinking. Educational Technology Research, 28(2), 345-358.en
dc.relation.referencesDavis, S., & Thompson, L. (2017). Digital Technologies and Critical Thinking in Higher Education. Journal of Online Learning, 15(1), 78-92.en
dc.relation.referencesBrown, R., & Williams, C. (2019). The Role of Internet Research in Developing Critical Thinking Skills. Educational Psychology Review, 32(4), 589-604.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію