Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДжус, А. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:53:14Z
dc.date.available2024-04-30T07:53:14Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationДжус А. В. Особливості застосування методів активного навчання під час навчання студентів зво. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20808.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41902
dc.description.abstractРобота присвячена розгляду особливостей використання мультимедійних та програмних засобів у формуванні активних методів навчання та залучення уваги студентів у закладах вищої освіти (ЗВО). Досліджено важливість цих інструментів у сучасному навчальному процесі, їхній вплив на активність студентів та їхню увагу. Враховуючи різноманітні можливості мультимедіа, висвітлено їхні переваги та недоліки, а також запропоновано шляхи вирішення проблем в їх використанні для ефективного навчання.uk
dc.description.abstractThe paper examines the nuances of utilizing multimedia and software tools to foster active methods of learning and engage university students. It investigates the significance of these tools in the modern educational process, and their impact on student engagement, and attention. Considering the diverse capabilities of multimedia, it sheds light on their advantages and disadvantages, while also proposing solutions to address the challenges in their use for effective learning.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20808
dc.subjectмультимедійні засобиuk
dc.subjectпрограмні засобиuk
dc.subjectактивне навчанняuk
dc.subjectзалучення увагиuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectmultimedia toolsen
dc.subjectsoftware toolsen
dc.subjectactive learningen
dc.subjectattention engagementen
dc.subjectstudentsen
dc.subjectuniversityen
dc.titleОсобливості застосування методів активного навчання під час навчання студентів ЗВОuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc681.12
dc.relation.referencesКобилянський, О., & Дембіцька, С. (2014). Використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки життєдіяльності. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, вип. 132, 61–65.uk
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Rysynets N., & Kovtonyuk M. (2022). Information technology for organization of the ascerting stage of pedagogical experiment. Modern Science – Moderni veda, 2, 157-165.en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., Tatarchuk V., & Pugach S. (2022). Method of the assessment of the professional competence formation. Modern Science – Moderni veda, 4, 31-41.en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Pugach S., & Akimova O. (2022). Methodology and information formation of professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science – Moderni veda, 5, 77-87.en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence evaluation of the students of technical specialties. Modern Science – Moderni veda, 3, 53-60.en
dc.relation.references. Dembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.en
dc.relation.referencesMiastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’ Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979- 6_21.en
dc.relation.referencesГоловенкін, В. П. (2019). Педагогіка вищої школи: підручник. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського. URL: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/ dca98cbd-487b-43eb-86ef- d5c4634bf16c/content.uk
dc.relation.references. Гуревич, Р. С. Кадемія, М. Ю. & Шевченко, Л. С. 2012.Інформаційні технології на вчання: інноваційний підхід: навчальний посібник. Вінниця: ТОВ-фірма «Планер».uk
dc.relation.referencesЖук, Ю. О. (2012). Особистісний простір учня в комп’ютерно - орієнтованому навчальному середовищі. Інформаційні технології і засоби навчання, 3 (29). URL: http://journal.iitta.gov.ua/ index.php/itlt/article/view/693/508.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію