dc.contributor.author | Джус, А. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:53:14Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:53:14Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Джус А. В. Особливості застосування методів активного навчання під час навчання студентів зво. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20808. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41902 | |
dc.description.abstract | Робота присвячена розгляду особливостей використання мультимедійних та програмних засобів у формуванні активних методів навчання та залучення уваги студентів у закладах вищої освіти (ЗВО). Досліджено важливість цих інструментів у сучасному навчальному процесі, їхній вплив на активність студентів та їхню увагу. Враховуючи різноманітні можливості мультимедіа, висвітлено їхні переваги та недоліки, а також запропоновано шляхи вирішення проблем в їх використанні для ефективного навчання. | uk |
dc.description.abstract | The paper examines the nuances of utilizing multimedia and software tools to foster active methods of learning and engage university students. It investigates the significance of these tools in the modern educational process, and their impact on student engagement, and attention. Considering the diverse capabilities of multimedia, it sheds light on their advantages and disadvantages, while also proposing solutions to address the challenges in their use for effective learning. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20808 | |
dc.subject | мультимедійні засоби | uk |
dc.subject | програмні засоби | uk |
dc.subject | активне навчання | uk |
dc.subject | залучення уваги | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk |
dc.subject | multimedia tools | en |
dc.subject | software tools | en |
dc.subject | active learning | en |
dc.subject | attention engagement | en |
dc.subject | students | en |
dc.subject | university | en |
dc.title | Особливості застосування методів активного навчання під час навчання студентів ЗВО | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 681.12 | |
dc.relation.references | Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2014). Використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки життєдіяльності.
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, вип. 132, 61–65. | uk |
dc.relation.references | Kobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in
the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a Hybrid,
Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. URL:
https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Rysynets N., & Kovtonyuk M. (2022). Information technology for organization of
the ascerting stage of pedagogical experiment. Modern Science – Moderni veda, 2, 157-165. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., Tatarchuk V., & Pugach S. (2022). Method of the assessment of the professional
competence formation. Modern Science – Moderni veda, 4, 31-41. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Pugach S., & Akimova O. (2022). Methodology and information formation of
professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science – Moderni veda, 5, 77-87. | en |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence evaluation of
the students of technical specialties. Modern Science – Moderni veda, 3, 53-60. | en |
dc.relation.references | . Dembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational
technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43. | en |
dc.relation.references | Miastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’
Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher
Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-
6_21. | en |
dc.relation.references | Головенкін, В. П. (2019). Педагогіка вищої школи: підручник. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського. URL:
https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/ dca98cbd-487b-43eb-86ef- d5c4634bf16c/content. | uk |
dc.relation.references | . Гуревич, Р. С. Кадемія, М. Ю. & Шевченко, Л. С. 2012.Інформаційні технології на вчання: інноваційний підхід: навчальний
посібник. Вінниця: ТОВ-фірма «Планер». | uk |
dc.relation.references | Жук, Ю. О. (2012). Особистісний простір учня в комп’ютерно - орієнтованому навчальному середовищі. Інформаційні
технології і засоби навчання, 3 (29). URL: http://journal.iitta.gov.ua/ index.php/itlt/article/view/693/508. | uk |