dc.contributor.author | Гончар, С. І. | uk |
dc.contributor.author | Рейда, О. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:53:52Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:53:52Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Гончар С. І., Рейда О. М. Оптимізація траєкторії руху транспортних засобів: алгоритм А*. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/19298. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41924 | |
dc.description.abstract | У даній роботі розглянуто покращений алгоритм А* для оптимізації траєкторій руху транспортних засобів у програмній системі позиціювання в режимі реального часу. Запропоновані покращення включають мультиагентний підхід, інтеграцію з іншими
системами та використання контекстної інформації. Ці нововведення сприяють
підвищенню ефективності та точності планування маршрутів, а також забезпечують
більшу адаптивність до змінних умов дорожнього руху. | uk |
dc.description.abstract | An improved version of the A* algorithm for optimizing vehicle trajectories in a real-time positioning software system is analyzed. Suggested improvements include a multi-agent approach, integration with other systems, and the use of contextual information. These innovations contribute to increasing the efficiency and accuracy of route planning, also providing greater adaptability to changing traffic conditions. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/19298 | |
dc.subject | алгоритм А* | uk |
dc.subject | мультиагентний підхід | uk |
dc.subject | інтеграція систем | uk |
dc.subject | контекстнаінформація | uk |
dc.subject | оптимізація траєкторії | uk |
dc.subject | найкоротший шлях | uk |
dc.subject | ефективність | uk |
dc.subject | A* algorithm | en |
dc.subject | multi-agent approach | en |
dc.subject | system integration | en |
dc.subject | contextual information | en |
dc.subject | trajectory optimization | en |
dc.subject | shortest path | en |
dc.subject | efficiency | en |
dc.title | Оптимізація траєкторії руху транспортних засобів: алгоритм А* | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 681.12 | |
dc.relation.references | Dechter R., Pearl J. Generalized Best-First Search Strategies and the Optimality of A*.
Journal of the ACM. Vol. 32, Issue 3, July 1985. | en |
dc.relation.references | Maxim Likhachev, Dave Ferguson, Geoff Gordon, Anthony Stentz, and Sebastian Thrun -
Anytime Dynamic A*: An Anytime, Replanning Algorithm. URL:
http://www.cs.cmu.edu/~ggordon/likhachev-etal.anytime-dstar.pdf (дата звернення:
11.11.2023) | en |
dc.relation.references | Hart P.E., Nilsson N.J., Raphael B. A Formal Basis for the Heuristic Determination of
Minimum Cost Paths. IEEE Transactions on Systems Science and Cybernetics. Vol. 4, Issue
2, July 1968. | en |