dc.contributor.author | Татарчук, В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:53:52Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:53:52Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Татарчук В. В. Проблеми формування графічної компетентності майбутніх фахівців у галузі електроніки та телекомунікацій засобами цифрових технологій. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20307. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41926 | |
dc.description.abstract | Розглянуто актуальну проблему визначення педагогічних умов, що забезпечують формування в майбутніх фахівців у галузі електроніки та телекомунікацій графічної компетентності засобами цифрових технологій та інших професійних якостей, які потрібні для здійснення успішної професійної діяльності в сучасному цифровому середовищі. Завдяки застосуванню метода опитування та незалежних експертних оцінок були визначені такі педагогічні умови: створення умов для розвитку пізнавального інтересу та забезпечення мотивації до провадження професійної діяльності майбутніх фахівців у галузі електроніки та телекомунікацій; готовність науковопедагогічних працівників сприяти розвитку графічної компетентності здобувачів; поступовий розвиток графічної компетентності як невід’ємної складової професійної компетентності здобувача; використання інноваційних педагогічних технологій з метою активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів. | uk |
dc.description.abstract | The topical problem of defining pedagogical conditions that ensure the formation of future specialists in the field of electronics and telecommunications graphic competence by means of digital technologies and other professional qualities, which are required for successful professional activity in the modern digital environment, is considered. Thanks to the application of the survey method and independent expert evaluations, the following pedagogical conditions were determined: creating conditions for the development of cognitive interest and ensuring motivation for the professional activities of future specialists in the field of electronics and telecommunications; willingness of scientific and pedagogical workers to promote the development of graphic competence of applicants; gradual development of graphic competence as an integral component of the applicant's professional competence; the use of innovative pedagogical technologies in order to activate the educational and cognitive activities of the applicants. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20307 | |
dc.subject | професійна освіта | uk |
dc.subject | фахівці технічних спеціальностей | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | professional education | en |
dc.subject | specialists in technical specialties | en |
dc.subject | pedagogical conditions | en |
dc.title | Проблеми формування графічної компетентності майбутніх фахівців у галузі електроніки та телекомунікацій засобами цифрових технологій | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.147 | |
dc.relation.references | Дембіцька, С. В., & Кобилянська, І. М. (2016). Управління пізнавальною діяльністю студентів під час вивчення безпеки
життєдіяльності шляхом впровадження методів проектного навчання. Педагогіка безпеки, 1 (1), 53-58. | uk |
dc.relation.references | Дембіцька, С. В., & Кобилянський, О. В. (2014). Педагогічні умови використання інтернет-технологій у процесі вивчення
безпеки життєдіяльності. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія,
теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», вип. 38, 310–315. | uk |
dc.relation.references | Кобилянська, І., & Кобилянський, О. (2013). Формування професійної компетентності з безпеки життєдіяльності у фахівців
економічного спрямування. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training
Methodology Theory Experience Problems, 35, 280-284 | uk |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В. (2010). Вивчення безпеки життєдіяльності при підготовці бакалаврів економічного спрямування. Наукові
записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: педагогіка, 1, 243-250. | uk |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В. (2013). Компетентнісний підхід до вивчення дисциплін циклу безпеки життєдіяльності у вищих
навчальних закладах. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Педагогічні
науки. Луцьк: СНУ імені Лесі Українки, 7(256), 43–48. | uk |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В. (2009). Міжпредметні зв’язки та особливості викладання безпеки життєдіяльності бакалаврам
економічного спрямування. Вісник Вінницького політехнічного інституту, 6, 114–120. | uk |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2014). Практичні аспекти формування компетентності фахівців. Наукові записки.
Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 6 (2), 120-124. КДПУ ім. В. Винниченка. | uk |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Формування культури безпеки у студентів вищих навчальних закладів.
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки, 10 (4), 78-85. URL: http://nbuv. gov.
ua/UJRN/vluf_2013_10% 284% 29__. | uk |
dc.relation.references | Коляса, П. І. (2022). Формування графічної компетентності майбутніх інженерів-педагогів засобами цифрових технологій
(дис. … д-ра філософії). Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Тернопіль. | uk |
dc.relation.references | Лебедєва, К. О. (2020). Формування професійної компетентності майбутніх інженерів радіотехнічних спеціальностей на
засадах ресурсного підходу (дис. … д-ра філософії). Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди,
Харків. | uk |
dc.relation.references | Яшкіна, О. І. (2013). Статистичні інструменти визначення узгодженості думок експертів в маркетингових дослідженнях.
Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут», 10, 442-449. | uk |